  • 1. Data: 2004-10-13 12:21:40
    Temat: Expander rozwija sie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wartość kredytów udzielonych za pośrednictwem doradców finansowych Expandera
    przkroczyła 1 miliard złotych! Jednocześnie, blisko 8 na 10 wniosków
    kredytowych złożonych w oddziałach firmy zakończyło się wypłatą kredytu.
    Expander funkcjonuje jako broker finansowy od początku 2002 roku. Ponad
    połowa kredytów udzielonych z pomocą doradców Expandera przypada na rok
    2004. - Nasz udział w rynku kredytów hipotecznych szybko się zwiększa. W
    roku 2002 wynosił 0,5 proc., w 2003 - 2,7 proc., a w tym roku już 5 proc.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6928

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-13 14:03:56
    Temat: Re: Expander rozwija sie
    Od: "Sebastian Sokołowski" <s...@n...bauer.pl>

    :) gratuluje reklamy ... jednak z wlasnych doswiadczeni (i nie tylko
    wlasnych) powiem ze jakos obslugi
    Expandera pozostawia wiele do zyczenia...
    moze to zalezy od osoby prowadzacej nasza sprawe ale ja w osobiscie trafilem
    na takiego Pana ktory swoja
    niekompetencja potrafil przebic wszystkie dotad znane mi przyklady.
    nie chce mi sie opisywac glupot jakie wyczynial ale dopiero interwencja u
    dyrektora oddzialu i zmiana osoby
    ktora tym sie zajmowala wogole doprowadzila do tego ze cos sie zaczelo
    dziac.
    ogolnie :) fajne sa pierwsze spotkania i wogole duzo sie mozna dowiedziec
    ale osobiscie nie powierzyl bym wiecej
    tej firmie nic do zalatwienia

    pozdrawiam

    Bastian