  • Data: 2002-03-01 11:41:50
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dopisanie odsetek do salda tto jest właśnie kapitalizacja

    OK - a co powiesz na taki przykład :
    Kapitalizacja następuje raz na miesiąc - ok, ale naliczanie tych
    skapitalizowanych na koniec miesiąca odsetek następuje codziennie - od
    aktualnego salda na rachunku, tak ? To jeśli bank nalicza Ci odsetki od
    zawyżonego salda na koniec miesiąca - i skoryguje to "zawyżenie odsetek" w
    następnym miesiącu - to niestety juz nie skoryguje naliczonego błędnie
    podatku od odsetek ...bo musiałby składać korektę podatku - a to jest ......
    poczytaj sobie korespondencję Karola i Witka

    > caly czas twierdze ze piszesz nie o tym co trzeba ;-))
    > Nie widzisz ze mi chodzi wlasnie o co innego - zeby wlasnie pisac o
    > odsetkach
    > jasli zgodzimy sie ze lepiej liczone byc nie moga to reszta jasna
    > *** blad ***

    Co innego jest liczenie i korygowanie odsetek od sald ... a czym innym jest
    juz korekta podatku od odsetek ... znów odsyłam do koresp Karola i Witka -
    bo nie chce mi sie przekopiowywać.

    Hmmm chyba że jeszcze o czym innym myślisz ...to juz nie łapię :-)))
    Pozdroofka