  • Data: 2002-03-01 12:08:42
    Temat: Re: Belkowy podatek
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a5nq0g$sv$1@news.tpi.pl...
    > jezeli raz naliczy ci odsetek 10 zl zamiast 9.95 to
    > w nastepnym miesiacu naliczy np. 8,50 zl ale skoryguje o 0,05
    > i zaksieguje ci odsetek 8,45 - w sumie masz odsetek tyle co trzeba
    > a podatku zaplaciles mniej niz bys zaplacil gdyby bank byl jasnowidzem i
    > wiedzial
    > juz w pierwszym miesiacu ze nalezy ci naliczyc tylko 9,95 bo bedzie
    wyplata
    > ;-))
    >
    > Mniej podatku zaplacisz bo przyklad jest akurat tak dobrany:
    > - w pierszym miesiacu podatku 2zl (obojetne czy od kwoty 10zl czy 9.95)
> [...]

    OK - zgadzam sie z powyższym tokiem rozumowania - poza kwotami podatku,
    które są źle naliczone - ale mniejsza o większość. Dzięki za rozjaśnienie
    :-))) Nie mam pojęcia jak wygląda taka bankowa deklaracja podatku belkowego
    (pewnie banki też jeszcze nie wiedzą.... jak to zwykle zawsze wszystko na
    ostatnią chwilę) ale żywię nadzieję że ma ona jakąś rubryczkę na korektę
    odsetek z poprzedniego mies. (no musi mieć !! Bo jak napisałeś bank nie
    wróżka czy jasnowidz :-))) Pozdroofka