  • Data: 2017-05-26 13:04:51
    Temat: Re: Będzie można łatwiej odzyskać pieniądze...?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:59249a6e$0$15190$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Niektóre banki (d. Lukas) nie doklejały adresu do przelewu. teraz to już
    chyba
    niestety wszsytkie robią...
    Można adres dla banku teoretycznie podać fałszywy (nie "z dowodu") ale to
    problem poświadczenia nieprawdy w dokumentach.

    > Eee - a jakim prawem "scigac" ?

    No właśnie. I o jakim "oszustwie" mowa? Wyjadę sobie na krótko
    na belzudzie i "bezinternecie" (dobra, wiem, można z satelity...) np.
    na 3 miesiące i jakiś cwaniaczek będzie miał mnie za "oszusta"
    bo mu "nie oddałem"?

    > Strona owszem, powinien byc bank, ktory powinien przekazac grzeczna prosbe
    > o zwrot srodkow/ wyrazenie zgody na cofniecie przelewu.
    > Co i tak grozi ujawnieniem, o ktorym piszesz ... ale czy ono takie
    > ryzykowne ?

    Wysyłający "omyłkowo" w ogóle nie powinien mieć możliwości dowiedzeić
    się komu wysłał.
    Jeżeli dostałbym coś ekstra nieznanego to wolałbym oddać na rach.
    "techniczny" banku. Albo pozwolił bankowi ściągnąć. Za zdradę danych
    osobowych powinno sie "wisieć".

    > Przy czym ujawnienia latwo uniknac, jesli zwrotem zajmie sie bank i
    > przeleje bezimiennie.

    Czy tak będzie?
    Dodałbym od siebie jakąś opłatę dla banku/skarbu państwa aby nie
    opłaciło się "mylić".

    Arek