  • 61. Data: 2004-05-31 14:24:39
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    > Dobrze, że nie odwrotnie, bo bym polemizował; moje IQ wynosi 155 (wg Mensy).

    Wiesz co, zalosny jestes.

    Bartol

  • 62. Data: 2004-05-31 14:36:14
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał:

    > Wiesz co, zalosny jestes.

    Ty mnie tak odbierasz. Jestem inteligentny, wykształcony, zdrowy,
    wysportowany, mam międzynarodowe kontakty, większości facetów na widok mojej
    dziewczyny staje, a że przy tym jestem "żałosnym chamem"? "Nobody is
    pefect!" Bartolu, nasze światy są diametralnie różne. Ja wiem jak to jest
    być biednym, ale Ty nie wiesz jak to jest być bogatym. Pomimo różnicy zdań,
    szanuję Ciebie i Twoje opinie.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 63. Data: 2004-05-31 14:39:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > pefect!" Bartolu, nasze światy są diametralnie różne. Ja wiem jak to jest
    > być biednym, ale Ty nie wiesz jak to jest być bogatym. Pomimo różnicy

    ROTFL ! Skąd się tacy biorą ;-)))) ?

  • 64. Data: 2004-05-31 14:39:20
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał:
    > Swoją drogą, banki nie służą do testowania, ale do korzystania z nich przez
    > klientów i generowaniu zysku banku. Z BPH jestem zadowolony jak z żadnego
    > innego banku!

    A niby dlaczego nie ?
    Hint: ING w nowej reklamie wręcz namawia do wypróbowania konta ;P

  • 65. Data: 2004-05-31 14:40:25
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >ROTFL ! Skąd się tacy biorą ;-)))) ?

    Z awansu społecznego, jak się zdaje.
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 66. Data: 2004-05-31 14:49:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > mojej
    > zdań,
    >
    > ROTFL ! Skąd się tacy biorą ;-)))) ?

    To wszystko przez kompleksy.

    Bartol

  • 67. Data: 2004-05-31 17:16:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-31 16:36, Użytkownik Adam Gentler napisał:
    > "Nobody is pefect!"

    But I'm pretty fucked close ;>

    Pozdrawiam:)
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 68. Data: 2004-05-31 20:11:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 16:13:54 +0200, w <c9feer$hi2$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Z BPH jestem zadowolony jak z żadnego
    > innego banku!

    OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo :OOOOOOOO !!!!

    A myślałem, że już nic mnie nie zdzwi...

  • 69. Data: 2004-05-31 20:14:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 May 2004 16:40:25 +0200, w <04053116402564@polnews>, "yayco"
    <i...@s...com> napisał(-a):

    > Z awansu społecznego, jak się zdaje.

    Z awansu hmmm, czy aby na pewno społecznego?

  • 70. Data: 2004-05-31 20:17:43
    Od: d...@a...pl

    Zarty zartami, ale nie ma sie z czego smiac - stan uslugi Sezam jest akurat
    dobrym przykladem na poziom stanu swiadomosci bankowych decydentow nie tylko w
    BPH, ale takze np. w Pekao SA. Mozna sie pokusic o dwa skrajne (i
    przejaskrawione) profile korzystania przez klientow z uslug bankowych:

    1. "Emeryt" - wystarcza papierowy wyciag raz na miesiac plus okazjonalne
    sprawdzanie salda w bankomacie "od swieta". Data czy godzina operacji nie ma
    znaczenia - wazne by na wyciagu wszystko sie zgadzalo.

    2, "Aktywny" - wykonuje przelewy glownie przez internet, kalkuluje ktora sesja
    przelew pojdzie, chce znac aktualny stan konta (i blokad) oraz wymaga by
    informacje dostarczane przez bank byly aktualne na dana chwile.

    Problem BePeHahaha polega na tym, ze stworzyl system internetowy dla "Emeryta".
    Czy saldo sie zgadza czy nie, czy potwiedzenia dochodza czy nie - dla banku
    jest OK jesli wszystko na wyciagu bedzie sie zgadzac. Ale ludzie
    bywaja "zlosliwi" i z Sezamu probuja korzystac "aktywni", przyzwyczajeni do
    tego, ze informacjom dostarczanych przez bank sie _ufa_. A tu w internecie
    saldo inne, w bankomacie inne, a potwierdzenie w ogole tym razem nie przyszlo
    ("poszedl ten przelew czy nie?").

    Kiedys zlozylem lokate przez Sezam - srodki z konta zniknely od razu, a lokata
    pojawila sie dopiero dwa dni pozniej. Jesli w ogole sie pojawila, to jest OK -
    takie bylo stanowisko banku.

    Co pozostawiam bez komentarza.