  • 1. Data: 2005-09-17 15:18:32
    Temat: Barclays Bank
    Od: "Mariusz" <O...@n...pl>

    Dostałem czek do realizacji z Barclays Bank. Czy ktoś się orientuje gdzie w
    Polsce można go zrealizować i jakie są z tym związane opłaty?

  • 2. Data: 2005-09-17 18:36:42
    Temat: Re: Barclays Bank
    Od: "Konrad" <n...@k...it>

    "Mariusz" <O...@n...pl> wrote in message
    > Dostałem czek do realizacji z Barclays Bank. Czy ktoś się orientuje gdzie
    > Polsce można go zrealizować i jakie są z tym związane opłaty?

    kiedys takowy realizowalem, rozumiem ze czek jest w GBP, ja zrealizowalem go
    w PKOBP, jezeli nie beda mogli go zweryfikowac telefonicznie to taki czek
    idzie do inkasa i czeka sie na to jakies 2-3 mce, pobieraja jakies oplaty za
    wyslanie im tego czeku i jeszcze jakas dodatkowa oplata zabezpieczajaca,
    dokladnie juz nie pamietam, generalnie jezeli jest to nieduza kwota to nie
    oplaca sie tego realizowac

    Konrad

  • 3. Data: 2005-09-17 18:50:03
    Od: "Mariusz" <O...@n...pl>

    Kwota jest w euro. Jest tego prawie 8 tyś euro.
    Co proponujecie??

  • 4. Data: 2005-09-17 20:54:33
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Kwota jest w euro. Jest tego prawie 8 tyś euro.
    > Co proponujecie??

    Zajrzeć jeszcze do taryf opłat i prowizji BPH, Pekao lub Citi, /przy tej
    kwocie szczególnie zwrócić uwagę na maks kwotę prowizji/ . A potem dopytać o
    warunki - skup czy inkaso, jeżeli inkaso to po jakim czasie wypłata,
    wypłata w euro czy w zł , czy konieczne posiadanie jest konta i to byłoby na
    tyle

    Jeżli czek jest bankierski - /wystawiony przez bank/ to masz dużą szansę że
    od ręki dostaniesz gotówkę no chyba że nie bedzie jej w kasie

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-09-20 06:24:34
    Od: "szukam" <n...@p...onet.pl>

    Musisz BARDZO uwazac !
    Jais czas temu Citi skroilo mnie dokladnie 12 % kwoty na jaka opiewal
    czek, a do tego czekalem chyba z 3 miesiace na realizacje.