  • 1. Data: 2005-09-17 10:44:06
    Temat: jak mam to zrobic?
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pol roku temu wzialem w BPH kredyt we frankach szwajcarskich w wys 68 tys.
    CHF. Oprocentowanie wynosi 3.11% w skali roku. Z tego co mi wiadomo, to na
    dzien dzisiejszy oferta BPH jest znacynie korzystniejsza.
    Chciałbym pertraktowac z bankiem obnizenie wysokośći oprocentowania. Czy
    możecie mi podpowiedziec, jak powinno wygladac tego typu pismo? Jakich
    argumentow powinienem uzyc? A moze jest w necie jakis gotowy wzor?

    Pozydrawiam

    Igor

  • 2. Data: 2005-09-19 08:03:17
    Temat: Re: jak mam to zrobic?