  • 1. Data: 2005-09-17 15:39:55
    Temat: Eurobank - pożyczka na dowód osobisty?
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Ostatnio w telewizji pojawia się reklama Eurobanku o pożyczce na
    dowód osobisty :) Czy ktoś korzystał z tego? Czy to prawda, że wystarczy
    tylko dowód? Czy to jakiś "przekręt"?

    Z pozdrowieniami,

    JasonKidd

  • 2. Data: 2005-09-17 15:53:25
    Temat: Re: Eurobank - pożyczka na dowód osobisty?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ostatnio w telewizji pojawia się reklama Eurobanku o pożyczce na
    > dowód osobisty :) Czy kto? korzystał z tego? Czy to prawda, że wystarczy
    > tylko dowód? Czy to jaki? "przekręt"?

    Pozyczanie "na dowod" to ryzyko dla banku ... a za ryzyko trzeba placic,
    dlatego nawet nie ogladajac oferty jestem zdania, ze taki kredyt jest po
    prostu drogi.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-17 17:53:34
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Pozyczanie "na dowod" to ryzyko dla banku ... a za ryzyko trzeba
    > placic, dlatego nawet nie ogladajac oferty jestem zdania, ze taki
    > kredyt jest po prostu drogi.

    A to nie jest tak, ze dajac gosciowi zza lady dowod osobisty tak naprwde
    dajesz mu swoje dane osobowe, ktore moze zweryfikowac w roznych Bankowych
    Rejestrach Dluznikow czy BIKu? Z tego co slyszalem banki maja dostep do tych
    baz on-line, kwestia jest tylko sprawdzenia czy jest sie wpisanym tam i juz.
    A czy jest sie wyplacalnym to chyba juz kwestia drugoplanowa -
    najwazniejsze, zeby bylo w razie czego jak najmniej chetnych da zajecia
    majatku delikwenta :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2005-09-17 18:02:50
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A czy jest sie wyplacalnym to chyba juz kwestia drugoplanowa -
    > najwazniejsze, zeby bylo w razie czego jak najmniej chetnych da zajecia
    > majatku delikwenta :)

    Z dowodu nie wynika istnienie takiego majatku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-09-17 18:05:29
    Od: "www.crazysport.pl" <d...@n...wytnijto.pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ostatnio w telewizji pojawia się reklama Eurobanku o pożyczce na
    > dowód osobisty :) Czy ktoś korzystał z tego? Czy to prawda, że wystarczy

    Jest to oferta wyłącznie dla osób które już miały kredyt w eurobanku i go
    spłaciły. Tego reklama Ci nie powie...
    Raf

  • 6. Data: 2005-09-17 18:55:13
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Z dowodu nie wynika istnienie takiego majatku.

    Moze tez patrza na Twoje ubranie? ;)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2005-09-17 19:24:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lopez napisał(a):

    > Moze tez patrza na Twoje ubranie? ;)

    Moje ubranie jest duzo warte. Czy to znaczy, ze dostane tam kase bez
    zadnych zaswiadczen? I nie chodzi mi o kredycik 1 tys zl tylko o cos
    konkretnego.

    Oczywiscie nie mam zamiaru tam nic brac bo ten bank ma zabojcze %.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-17 20:33:42
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

> [...]
    > konkretnego.
    >
    > Oczywiscie nie mam zamiaru tam nic brac bo ten bank ma zabojcze %.

    Ubierz sie i sie przekonaj sam - nic prostszego :)
    Ja sie tam nie wybiore, bo mam juz bogata historie w BIKu i choc jestem
    solidnym kredytobiorca to mysle, ze nie beda chcieli mi tak poprostu dac
    jakis kredycik.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 9. Data: 2005-09-17 20:35:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lopez napisał(a):

    > Ubierz sie i sie przekonaj sam - nic prostszego :)

    A nie jest trocha zbyt pozna godzina ? :D

    > Ja sie tam nie wybiore, bo mam juz bogata historie w BIKu i choc jestem
    > solidnym kredytobiorca to mysle, ze nie beda chcieli mi tak poprostu dac
    > jakis kredycik.

    Ja tam nie potrzebuje kredytu obecnie, a Eurobanku nie lubie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-09-17 22:01:14
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Sat, 17 Sep 2005 20:05:29 +0200, na pl.biznes.banki, www.crazysport.pl
    napisał(a):

    > Jest to oferta wyłšcznie dla osób które już miały kredyt w eurobanku i go
    > spłaciły. Tego reklama Ci nie powie...

    Nie powie bo to nie prawda. Trzeba mieć spłacony kredyt ale niekoniecznie w
    Eurobanku.

    pzdr
    konlin