  • 61. Data: 2004-01-09 12:29:34
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Zgłaszać pod 980 o ile działa. Jak nie to pod 9393. Niewiele trudu to jest,
    > a pomoże innym chcącycm skorzystać z tego aparatu.

    Masz rację, dziękuję za sugestię i się do niej oczywiście zastosuję :-)

    Tylko czy to rozwiąże mi zagadkę?

  • 62. Data: 2004-01-09 12:33:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację, dziękuję za sugestię i się do niej oczywiście zastosuję :-)
    >
    > Tylko czy to rozwiąże mi zagadkę?

    Ja nie widzę zagadki. Po prostu aparaty te powiedziały 'mamy dość'.
    Właśnie - jaki był DOKŁADNIE komunikat ? Karta pusta, czy nieczytelna ?

    A do zgłoszenia wystarczy numer telefonu który jest uszkodzony. Jest on
    wyświetlany po kliknięciu na klawisz D.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 63. Data: 2004-01-10 16:04:43
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > witrynie
    >
    > Nie ma takowych.

    No właśnie, dopiero dziś przypadkowo natrafiłem na półoficjalne źródło z
    informacjami jakie mnie interesowały:

    http://www.idg.pl/news/59745.html

    Monopolista nie czuł się w obowiązku poinformować więcej o tych kartach :-/

  • 64. Data: 2004-01-10 16:21:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > No właśnie, dopiero dziś przypadkowo natrafiłem na półoficjalne źródło z
    > informacjami jakie mnie interesowały:
    >
    > http://www.idg.pl/news/59745.html
    >
    > Monopolista nie czuł się w obowiązku poinformować więcej o tych kartach
    :-/

    Nie za bardzo teraz rozumiem o co Ci chodzi. :-/

  • 65. Data: 2004-01-10 20:23:15
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > :-/
    >
    > Nie za bardzo teraz rozumiem o co Ci chodzi. :-/

    Aż boję się pomyśleć, że słowo "monopolista" mógłbyś wziąć do siebie ;-)

    Wyjaśnię przeto, nieco szerzej, to czego mogłeś nie zrozumieć:

    1. W ostatnim poście odpowiedziałeś mi na pytanie dot. możliwości doładowania
    kart.
    Takiej informacji nie znalazłem na oficjalnej witrynie TPSA ('monopolisty',
    rozumianego jako jedyny AFAIK który do tego celu takie karty wprowadził, a
    zarazem 'monopolisty' rozumianego dziś w znaczeniu obiegowym/potocznym).
    Twoją odpowiedź potwierdza cytat linkowanej notatki prasowej:
    "Kart nie można doładowywać, są ładowane jednorazowo przez TPSA".

    2. We wspomianej notatce jednoznacznie określono typ (firmę) aparatu
    akceptującego te karty:
    "Nowe automaty telefoniczne "Exanto" na kartę chipową zastąpią do końca 2004
    roku wszystkie aparaty Telekomunikacji Polskiej starszego typu -
    tzw. "automaty niebieskie". "
    Nazwy "Exanto" nie przypominam sobie z opisu w witrynie:
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/poza_domem/automat
    y_telefoniczne/

    Jasne? No to fajnie :)))
    ..
    Pojutrze pójdę sprawdzić, czy nazwa "Exanto" widnieje na obudowie - to
    wyjaśniłoby mi nieco: dlaczego moją kartę niektóre automaty odrzucały, mimo,
    że opisane były jako je akceptujące.

    Pozdrawiam,
    cyjanek

  • 66. Data: 2004-01-11 06:13:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2004 20:23:15 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: cyjanek <c...@g...pl>
    napisała:
    [...]

    Wczoraj, wracając z Wieliczki do Warzawy, przekręciłem do swojej OMC
    szwagierki wykorzystując omawianą kartę. Rozmowa była długa zjadła 10
    impulsów. Tak więc te karty są jak najbardziej użyteczne.

    KJ :-)

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 67. Data: 2004-01-11 09:25:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Aż boję się pomyśleć, że słowo "monopolista" mógłbyś wziąć do siebie ;-)

    Akurat nie o to mi chodzi, aczkolwiek TP monopolistą akurat nie jest.

    > 1. W ostatnim poście odpowiedziałeś mi na pytanie dot. możliwości
    doładowania
    > kart.

    Wychodzę z założenia, że skoro TP o tym nie informuje to takiej możliwości
    nie ma. Poza tym _dla_mnie_ jest to oczywiste.

> [...]
    > zarazem 'monopolisty' rozumianego dziś w znaczeniu obiegowym/potocznym).

    Ale nie znalazłeś też informacji o możliwości doładowania. Znalazłeś za to
    _cennik_ kart z X jednostek. Gdyby dało się je doładować - pewnie informacja
    by tam była. Poza tym doładowywanie tych kart nie ma sensu pod względem
    ekonomicznym.

> [...]
    > tzw. "automaty niebieskie". "
    > Nazwy "Exanto" nie przypominam sobie z opisu w witrynie:

    No, jasne, ale nie wiem do czego zmierzasz. A po prostu na stronie TP nie
    dodano jeszcze tego modelu bo jest on stosunkowo nowy.

    > Pojutrze pójdę sprawdzić, czy nazwa "Exanto" widnieje na obudowie - to

    Nawet nie wiem, czy widnieje, ale naprawdę nie wiem PO CO ma tam widnieć.

    > wyjaśniłoby mi nieco: dlaczego moją kartę niektóre automaty odrzucały,
    mimo,
    > że opisane były jako je akceptujące.

    A skąd ten _BARDZO_ nieuprawniony wniosek ?????????

    Czy w zacytowanej notce prasowej znalazłeś że jest to _JEDYNY_ model
    obsługujący karty chipowe, czy też że jest to model obsługujący karty
    chipowe ?

  • 68. Data: 2004-01-11 11:08:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dopiero teraz przeczytalem, wiec niezaleznie wpadlem na ten sam pomysl
    (ale
    > pozniej).

    BTW chce ktoś jedną kartkę świąteczną z inteligo ? Bo mam dwie. :-)

  • 69. Data: 2004-01-11 11:34:27
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btrarq$skn$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:btk4hc$aq4$1@topaz.icpnet.pl...

    > BTW chce ktoś jedną kartkę świąteczną z inteligo ? Bo mam dwie. :-)

    Jednak jest w tych bankach jakas sztuczna inteligencja ;)
    Ty sie ciagle domagasz przysylania (-> regulaminy Lukasa), to Ci sla ile
    wlezie.
    Ja mam w domu 2 klientow inteligo, ani jednej kartki (i bardzo dobrze), choc
    zgoda na przetwarzanie dla celow promocji jest.

    --
    Robert

  • 70. Data: 2004-01-11 11:49:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Ja mam w domu 2 klientow inteligo, ani jednej kartki (i bardzo dobrze),
    choc
    > zgoda na przetwarzanie dla celow promocji jest.

    wyjaśnienie poszło na priv