  • 1. Data: 2004-01-08 13:48:14
    Temat: Karty MC - gdzie w PL?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Czy w tej chwili jakieś banki wydają może karty MC na propomocyjnych
    warunkach?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich Z Kampinosu*PL

  • 2. Data: 2004-01-08 15:11:25
    Temat: Re: Karty MC - gdzie w PL?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy w tej chwili jakieś banki wydają może karty MC na propomocyjnych
    > warunkach?

    - Citi pewnie w stalych promoccjach :)
    - BPHPBK - przy zlozeniu wniosku przez Internet za darmo

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-08 16:09:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Czy w tej chwili jakieś banki wydają może karty MC na propomocyjnych
    > warunkach?

    a w "swoim" Multi nie mozesz wziac? Przeciez te ich Visy rozliczane sa via
    euro ;)

  • 4. Data: 2004-01-09 06:54:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > a w "swoim" Multi nie mozesz wziac? Przeciez te ich Visy rozliczane sa via
    > euro ;)

    W 'moim' Multi już mam Classica, ale chciałbym mieć coś innego niż Visa :)
    Nie wspominając już o tym, że kiedyś w Multi miała być możliwość wyboru
    między Visą w $, a Visą w E :(