  • 51. Data: 2004-01-08 19:50:39
    Temat: Re: Bankowy prezencik ?
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał(a):

    > Jest to karta TP, na której jest 30 JT.
    >
    > BL jest płatna 1 JT za całe połaczenie z PASów.
    >
    > Rzeczony PAS po prostu musiał być uszkodzony -> zgłasza się to pod 980 [za
    > darmo].
    >

    > PAS - publiczny aparat samoinkasujący
    > BL - błękitna linia
    > TP - to chyba wiadomo
    >
    > Chipowa karta telefoniczna zadziała w każdym PASie TP tylko nie w
    > niebieskim, które są już wycofywane.

    Ho ho! To kupa cennych dla mnie informacji! Thx!

    Nie chcę być natrętnym - jedno jeszcze 'pytanie dodatkowe': Czy taka karta
    jest do wielokrotnego użytku (można doładowywać? Gdzie i jak?) ? W witrynie
    TEPSY nic na ten temat nie znalazłem (widocznie uważają, że co dla nich
    oczywiste, to...) :-P

  • 52. Data: 2004-01-08 19:53:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "cyjanek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    witrynie
    > TEPSY nic na ten temat nie znalazłem (widocznie uważają, że co dla nich

    Nie ma takowych.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 53. Data: 2004-01-08 20:43:27
    Temat: Re: Bankowy prezencik ? [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    AS wrote:

    > Kolega opowiadał mi zeszłej zimy, że niektóre nowe automaty nie chcą działać
    > podczas większego mrozu (fakt autentyczny).

    A jesteś w stanie przytoczyć jakiś fakt nieautentyczny? ;-)

    BP,NMSP

    Marek

  • 54. Data: 2004-01-08 20:53:53
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btkfgr$gs7$...@n...news.tpi.pl,
    Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>:

    > A jesteś w stanie przytoczyć jakiś fakt nieautentyczny? ;-)

    Np. dowolny fakt medialny ;)

    > BP,NMSP
    A trzeba beło :)

    --
    Robert

  • 55. Data: 2004-01-08 23:18:15
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Przecież to grupa o bankach: żeby wyjąć, trzeba włożyć - do kina nie chodzisz???
    ;-)
    JaC

    przychodniach Kas Chorych

  • 56. Data: 2004-01-09 01:58:27
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > cyjanek <c...@g...pl>:

    > Szczęśliwy jesteś, żeś do tej pory:
    > 1. nie miał awarii tel.,
    > 2. nie musiał w nocy drałować do budki, by zameldować do 9393,
    > 3. nie przeżył rozczarowania z powodu użyteczności bankowego giftu...

    No niby mi Cię żal, ale ...
    aż tak Cię przypiliło, żeby se nocą podzwonić ?;-P
    żeby do rana nie wytrzymać i błękitne linki budzić?
    paliło się gdzie? na straż można bez karty dzwonić ;-P

    ps.
    też dostałem, ale wytrzymam do rana,
    żeby sprawdzić czy działa ;-)))

  • 57. Data: 2004-01-09 08:46:54
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Poza tym pod względem obsługi to ja już wolę mBank. A jak ja coś takiego
    > mówię - to coś to znaczy... :-/

    Czy w każdym wątku ktoś człowiekowi musi zepsuć humor i napisać o mBanq

  • 58. Data: 2004-01-09 09:23:15
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > Tez nie dostalem!
    >
    > (Musialem chyba to wylaczyc :)))
    >
    > Wlasnie, Glenn - czy otrzymujesz wyciagi poczta, czy wylaczylas - moze
    > dlatego nie dostalismy kart?

    Nie ma znaczenia. Mój ojciec ma wyłączone wszystkie wyciągi i dostał kartę.
    A ja dostałem dwie - ja jako właściciel konta i żona.

    Janusz

  • 59. Data: 2004-01-09 11:45:52
    Od: "cyjanek" <c...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No niby mi Cię żal, ale ...
    > aż tak Cię przypiliło, żeby se nocą podzwonić ?;-P
    > żeby do rana nie wytrzymać i błękitne linki budzić?
    > paliło się gdzie? na straż można bez karty dzwonić ;-P

    Oj, też by Cię piliło gdybyś się spodziewał w tym czasie rozmowy z córuchną i
    wnusią-Ewunią (Kanada) z okazji Świąt, a nie mogłem obie pozwolić na
    wzniecenie u nich niepokoju gdyby zastały głuchy telefon...
    Nawet nie mógłbym ich uprzedzić o awarii SMS'em z komórki, bo jej nie mam, a
    jak Ci wiadomo - awaria telefonu = również brak internetu, więc i ten kanał,
    często tam używany, pozostał mi zablokowany :-(

    Takie awarie tel. nie rzadko mi się zdarzają i są to prawie zawsze przyczyny
    stanu sprzętu w samej centrali, a nie na linii. Miałem nadzieję na szybkie
    usunięcie usterki przez dyżurnego, po prośbie za pośrednictwem 9393.
    To tyle tego OT, gwoli usprawiedliwienia się ;-)

    > ps.
    > też dostałem, ale wytrzymam do rana,
    > żeby sprawdzić czy działa ;-)))

    Z bagażem cennych informacji jakie tu wczoraj dzięki Wam nabyłem, poczłapałem
    z kartą sprawdzić ją jeszcze w innych publicznych telefonach. Oto wyniki prób
    na 6 aparatach:
    - Karta była czynna w aparatach "prostokątnych", jasno/srebrno malowanych.
    - Karta nie była przyjmowana w aparatach (2) "jajowatych", mimo, że napis i
    obrazki informowały o akceptowaniu właśnie: tylko kart czipowych.

    Nie potrafię na razie dociec przyczyny wybredności tych "jajowatych".
    Może dlatego, że oba biedaki wisiały na zewnątrz, na mrozie?

  • 60. Data: 2004-01-09 12:08:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Nie potrafię na razie dociec przyczyny wybredności tych "jajowatych".
    > Może dlatego, że oba biedaki wisiały na zewnątrz, na mrozie?

    Zgłaszać pod 980 o ile działa. Jak nie to pod 9393. Niewiele trudu to jest,
    a pomoże innym chcącycm skorzystać z tego aparatu.