  • 1. Data: 2019-11-03 10:50:17
    Temat: Bankowość mobilna na PC-cie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ostatnio zainstalowałem Androida na Oracle VB na desktopie i próbowałem
    na tym Androidzie zainstalować aplikację mobilną Aliora. I niestety się
    nie udało, próba instalacji daje komunikat o niekompatybilności. Macie
    jakieś doświadczenie z apkami mobilnymi na PC-cie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-03 11:08:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale podczas jakiej "próby instalacji"?
    Sklep play w ogóle nie pozwala pobrać, wypisując "Twoje urzadzenie nie jest zgodne z
    tą wersją" - czy jakoś tak?

    Trzeba zainstalować np. "APK Installer", a instalki pobierać np. z apk-dl.com,
    apkpure.co, apkdl.in - choć dość dawno nie sprawdzałem, czy wciąż działają.
    Ale IKO i peopay zainstalowałem w ten sposób na tablecie, na którym nie chciały
    instalować się ze sklepu play.
    I przy okazji dowiedziałem się, że dla obu HCE robiła znajoma polska firma.

  • 3. Data: 2019-11-03 12:58:45
    Temat: Re: Bankowość mobilna na PC-cie
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > nie udało, próba instalacji daje komunikat o niekompatybilności. Macie
    > jakieś doświadczenie z apkami mobilnymi na PC-cie?

    Ja zainstalowałem emulator, ale pod Win 10. Koplayer. To, co
    zainstalowałem, działa jak trzeba.

    Może w tym twoim jest gdzieś możliwość ustawienia, która wersję Androida
    udaje lub jaki model telefonu i tam należy pogrzebać.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2019-11-03 13:09:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 02:08:46 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Sklep play w ogóle nie pozwala pobrać, wypisując "Twoje urzadzenie nie jest zgodne
    z tą wersją" - czy jakoś tak?

    Ano, na stronie sklepu masz przycisk "pobierz". Klikasz i po chwili masz
    to co napisałeś, czasem udaje się doklikać do komunikatu " żadne z
    twoich urządzeń nie jest kompatybilne" i poniżej wymieniają starego
    samsunga z andkiem 2.x i właśnie maszynę wirtualną z której działam.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-11-03 13:12:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2019 12:58:45 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Ja zainstalowałem emulator, ale pod Win 10. Koplayer. To, co
    > zainstalowałem, działa jak trzeba.
    Hmmm, może jakbym tego andka zainstalował nie na VM tylko wprost na
    dysku PC-ta... Spróbuję kiedyś.
    > Może w tym twoim jest gdzieś możliwość ustawienia, która wersję Androida
    > udaje lub jaki model telefonu i tam należy pogrzebać.
    No, masz proces instalacji i tam nigdzie nie wtrynisz swoich 3 groszy.
    Podejrzewam zresztą że sklep play grzebie gdzieś głębiej niż w
    jakichkolwiek dostępnych deklaracjach.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-11-04 22:12:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Nov 2019 10:50:17 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > Macie
    > jakieś doświadczenie z apkami mobilnymi na PC-cie?

    Prawdopodnie aplikacja posiada zintegrowane lub(y) tylko pod arm.
    Miałem kiedyś tablet z Androidem x86 i trafiłem na aplikację, co
    nie chciała działać po zainstalowaniu. Po debugowaniu okazało się że
    zawierała jakiegoś liba arm, stąd nie mogła zostać uruchomiona.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-11-04 23:31:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Nov 2019 22:12:19 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > nie chciała działać po zainstalowaniu. Po debugowaniu okazało się że
    > zawierała jakiegoś liba arm, stąd nie mogła zostać uruchomiona.

    To całkiem możliwe, ale zauważ że odmowa zainstalowania zachodzi kiedy
    apki jeszcze na urządzeniu nie ma. Serwer apki musi robić jakiś wywiad.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2019-11-05 04:28:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> writes:

    [..]

    > To całkiem możliwe, ale zauważ że odmowa zainstalowania zachodzi kiedy
    > apki jeszcze na urządzeniu nie ma. Serwer apki musi robić jakiś wywiad.

    Albo aplikacja ma "gdzieś" zadeklarowane, jaka architektura jest
    potrzebna i instaler już wie że nie pójdzie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You will stop at nothing to reach your objective, but only because your

  • 9. Data: 2019-11-05 07:45:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    U mnie nawet nie pojawia się przycisk "pobierz" w sklepie play.
    Hmm, alior i arm - to pewnie HCE. Ale mieli wycofywać.
    A po co - poza "bo tak', "zabawa" itp. - apka na PC?

  • 10. Data: 2019-11-05 08:52:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 22:45:13 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A po co - poza "bo tak', "zabawa" itp. - apka na PC?

    Rozmaite firmy dają upusty czy inne korzyści kiedy kupujesz rzecz czy
    coś załatwiasz z telefonu. A ja nie lubię myźgać po telefonie bo tam
    g... widać i jest to ogólnie upierdliwe.
    --
    Jacek
    I hate haters.