  • 1. Data: 2019-11-03 12:19:54
    Temat: 200 zł za polecenie firmy w Revolucie
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
    możemy się wymienić linkami ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 2. Data: 2019-11-03 21:26:13
    Temat: Re: 200 zł za polecenie firmy w Revolucie
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-03 o 12:19, Robert Sierant pisze:
    > jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
    > możemy się wymienić linkami ;-)

    A MPP obsługują? :DDD

    --
    Pete

  • 3. Data: 2019-11-04 01:50:03
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-11-03 o 12:19, Robert Sierant pisze:
    > jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
    > możemy się wymienić linkami ;-)

    Właśnie sprawdzałem na szybko cennik - dla DG FREE nic ciekawego nie ma
    - przelew międzynarodowy 15 zeta, wymiana waluty 0,4% - limity 0
    - bankomaty - nie znalazłem info więc pewnie też nic darmo
    Drugi poziom to już koszt 125 zl/mc
    Tak więc póki co indywidualne konto za free jest znacznie atrakcyjniejsze ;)

    Dają 200 zeta bo pewnie ciężko będzie "ustrzelić jelonka" ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2019-11-04 10:12:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A coś trzeba zrobić żeby te 200 dostać czy tylko założyć?

  • 5. Data: 2019-11-04 10:16:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:12:14 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > A coś trzeba zrobić żeby te 200 dostać czy tylko założyć?

    Reklamację napisać;))

  • 6. Data: 2019-11-04 10:24:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

  • 7. Data: 2019-11-04 12:42:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 10:24:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > Ojojoj, znów cięzki weekend? ;P

    Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

  • 8. Data: 2019-11-04 12:49:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 12:42:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Weekend bez reklamacji weekendem straconym;)

    Ale byś przynajmniej w temat trafił - a póki co ostrość i celność "humoru" wskazuje
    raczej na "powstanie listopadowe" ;P
    Waldek pisał, że oferta dość marna - ale jeśli dają 200zł tylko i wyłącznie za
    założenia rachunku, bez wymagania korzystania z tej marnej oferty, to żadne
    reklamacje potrzebne nie są.

  • 9. Data: 2019-11-04 18:15:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    założenia rachunku, bez wymagania korzystania z tej marnej oferty, to żadne

    A mi właśnie revolut zakomunikował, że nie będzie mnie obsługiwał ...
    KJ

    Advancement in position.

  • 10. Data: 2019-11-04 18:20:34
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > Waldek pisał, że oferta dość marna - ale jeśli dają 200zł tylko i wyłącznie za
    założenia rachunku, bez wymagania korzystania z tej marnej oferty, to żadne
    reklamacje potrzebne nie są.

    Marna nie marna ... obie strony dostają po 200 zeta
    Raczej chodziło mi o to że trochę bez sensu np. dla 1 osobowej firmy DG
    bo jako prywatny klient dostanie lepsze warunki.
    Tu jedynie może skusić te 2 stówki, ale raczej trudno będzie pozyskać
    delikwenta, informując go rzetelnie co "zyskuje za free" a za co musi
    już płacić ;)
    Dla tych 200 zeta 1 osobowej DG (IMO) to sie nie opłaca w to wchodzić.

    Pozdro