  • 1. Data: 2019-11-02 15:37:57
    Temat: Kto ma kod polecający do Santandera?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jeśli ktoś ma kod polecający do Santandera to niech podaje migiem.
    Pierwszy zgłoszony dostaje premię :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-02 18:27:51
    Temat: Re: Kto ma kod polecający do Santandera?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jeśli ktoś ma kod polecający do Santandera to niech podaje migiem.
    > Pierwszy zgłoszony dostaje premię :)

    proszę

    1000187880

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-02 19:31:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Nov 2019 18:27:51 +0100, ToMasz napisał(a):

    > 1000187880

    OK, efekty w grudniu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-12-06 10:40:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy Santander, do rachunków os.fiz. przejętych od BZWBK, wprowadził:
    * opłaty od przelewów?
    * opłaty od SMS-ów?

  • 5. Data: 2019-12-06 10:51:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Czy Santander, do rachunków os.fiz. przejętych od BZWBK, wprowadził:

    Formalnie to chyba nic nie przejal. Tzn kupil czesc akcji banku i
    tylko zmienil nazwe.
    To raczej BZ przejal jakies rachunki klientow polskiego banku
    Santandera (malego).

    >* opłaty od przelewów?
    >* opłaty od SMS-ów?

    Juz nie pamietam, ale cos mi chodzi po glowie, ze te SMS to sie pare
    razy zmienialy.

    J.