  • 11. Data: 2019-11-05 09:12:53
    Temat: Re: Bankowość mobilna na PC-cie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 08:52:36 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Rozmaite firmy dają upusty czy inne korzyści kiedy kupujesz rzecz czy
    > coś załatwiasz z telefonu.

    Jakie?
    Banki też?
    To było, ale raczej się skończyło.

    > A ja nie lubię myźgać po telefonie bo tam
    > g... widać i jest to ogólnie upierdliwe.

    Weź tablet, 7" jest OK.
    Telefon - zgodzę się, za mały - a i tak się w kieszeni nie mieści. I bateria siada.
    Do dzwonienia i sms potrzeba telefonu, a nie komputera.

  • 12. Data: 2019-11-05 10:20:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 00:12:53 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Banki też?
    > To było, ale raczej się skończyło.
    Też, też. Są promocje zawierające warunek łączenia się z bankiem po
    telefonicznej apce raz w miesiącu.

    > Weź tablet, 7" jest OK.
    Mam jeden ale ma zbitą szybkę od myźgania :) A chińczyk się zbiesił i
    nie przysyła, skubaniec. Zresztą, po to mam desktop żeby wygodnie
    wszystko załatwiać.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2019-11-05 10:49:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 10:20:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Też, też. Są promocje zawierające warunek łączenia się z bankiem po
    > telefonicznej apce raz w miesiącu.

    A, to już nie korzyści tylko obostrzenia.
    Ale jaka trudność raz w miesiącu otworzyć apkę, wpisać pin i się wylogować?
    Jakbyś jeszcze nie miał telefonu z androidem to bym zrozumiał - ale tak to wyciągnie
    armaty na wróbla (bo jak widać marne te emulatory).

    > Mam jeden ale ma zbitą szybkę od myźgania :) A chińczyk się zbiesił i
    > nie przysyła, skubaniec. Zresztą, po to mam desktop żeby wygodnie
    > wszystko załatwiać.

    Wygoda zdecydowanie zależy od punktu siedzenia. Odkąd mamy tablet to laptop
    przeważnie odpoczywa - a desktopa chyba nie uruchomiłem - może raz - od czasu
    wyprowadzki z rodzinnego domu, stoi na pawlaczu, hmmm, nawet nie pamiętam, czy z tej
    nowej płyty z duronem to w ogóle korzystałem. Monitorowi zdążyła zżółknąć obudowa
    (ale to może od tego, że pożyczyłem go na jakiś czas tacie, a on palił przy
    komputerze, podobne zżółknięcie a'la "kość słoniowa" pamiętam ze starej obudowy
    mini-tower - to było jeszcze AT ;)

    Ale z drugiej strony tablet mamy tylko dlatego, że udało mi się szefa namówić na
    nexusa 7 2013 - gdzieś pod koniec 2013 kupione po jakieś 1500 chyba - sam bym tyle
    nie zapłacił, choć po latach stwierdzam, że mogło być nawet warto.

  • 14. Data: 2019-11-05 11:23:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 01:49:47 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Wygoda zdecydowanie zależy od punktu siedzenia.

    Rzecz gustu, a z nim jak wiadomo nie ma dyskusji :) No jasne, mogę
    problem załatwić tak czy siak, sposobów jest parę. Ale lubię swój PC i
    zabawy z nim "i co mi pan zrobisz"? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.