    From: Hubert <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowosc elektroniczna w firmie
    Date: Tue, 28 Oct 2003 10:15:40 +0100
    Sender: h...@o...pl@pe106.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    >Takie funkcje oferuja wszystkie (chyba?) systemy w postaci klienta
    >instalowanego na komputerach w firmie. Robisz wszystko lokalnie potem
    >laczysz sie i wymieniasz z bankiem dane. W przypadku obslugi przez www
    >cos takiego na pewno oferuje Citi, ale oni z kolei lubia tylko duuuuzych

    Pewnie lubią, ale ja mam malutką firemkę i mam CitiDirect.
    IMO ich oferta powinna Cię zadowolić. Są wyraźnie zorientowani na
    większych. Poziomy zabezpieczeń itp. są jak najbardziej. Bezpieczeństwo
    jest IMHO olbrzymie. Zresztą mam wrażenie, że konto "elektroniczne"
    znajduje się za oceanem... - wiele na to wskazuje.
    Jeśli chodzi o obsługę konta to w zasadzie mam ZERO uwag, chociaż parę
    rzeczy mogłoby się przydać. Inna sprawa, że ono ma spore możliwości,
    a ja nie mam kiedy ich poznać - jeśli Ty wyślesz kogoś na jakieś
    "szkolenie" to na pewno o wielu rzeczach się dowie. Dla mnie jest ono
    wręcz za bardzo rozbudowane, ale dla większej firmy ma na pewno takie
    być.

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)