  • 1. Data: 2004-09-14 11:29:53
    Temat: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker"
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie Technologii
    IT w Bankowości Detalicznej.

    Usługi bankowości elektronicznej Nordea zostały wyróżnione przez "The
    Banker" magazyn, którego właścicielem jest grupa Financial Times. Swój
    wybór magazyn motywuje tym, że usługi bankowości elektronicznej oferowane
    przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując
    największą liczbę transakcji i stały wzrost liczby klientów w tym sektorze.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6526

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-14 12:20:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie
    > Technologii IT w Bankowości Detalicznej.

    a nie umieją poprawić tego by z menu górnego nie znikały linki do funcji
    "wymeldowanie' "poczta" itd
    raz na tydzien trzeba wykasować cookies i odpalić IE ponownie i wtedy widać
    "wymeldowanie" - żaden inny bank nie ma takiej kaszany
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-09-14 13:27:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Tak czytam sobie o tych nagrodach i zastanawiam się, czy jest jeszcze w
    Polszcze bank taki, któren by żadnej nagrody nie dostał. Bo byłby on dla
    mnie atrakcyjnym, jako iż założyć można, że pieniądze sensowniej
    inwestuje, a nie na nagrody i opłacanie kolejnego jury wydając.

  • 4. Data: 2004-09-16 08:36:53
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote
    > Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie
    > Technologii
    > IT w Bankowości Detalicznej.
    <...>
    > wybór magazyn motywuje tym, że usługi bankowości elektronicznej oferowane
    > przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując

    O to ciekawe, że nie Citi.

    PS. Michał, a może by tak pod patronatem prnews coroczny tytuł ebanku roku
    wg internautów zrobić :-).

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 5. Data: 2004-09-16 10:33:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując
    > największą liczbę transakcji i stały wzrost liczby klientów w tym sektorze.

    AMRA, Ty, Ty...marketingowcu jeden :-)

    1. "Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według "The Banker" krzyczą
    nagłówki.

    2. A dalej "Nordea otrzymała nagrodę "The Banker" za Najlepsze Wykorzystanie
    Technologii
    IT w Bankowości Detalicznej."

    3. A jeszcze dalej wyjaśnienie: "usługi bankowości elektronicznej oferowane
    przez Nordea są najbardziej rozpowszechnione na świecie, generując
    największą liczbę transakcji i stały wzrost liczby klientów w tym sektorze".

    Która informacja jest prawdziwa? Bo ja maluczki nie rozumiem, czy oni są najlepsi,
    najbardziej efektywni w IT, czy może najbardziej popularni?

    Kiedyś na pytanie pewnej sympatycznej Pani Profesor: "z czym wam się kojarzy
    marketing"
    odpowiedziałem "z oszustwem".

    I przyznam, że najwyraźniej nie chcesz mnie wyprowadzić z błędu :-)

    A może tylko się czepiam?

    Jacek

  • 6. Data: 2004-09-16 10:43:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I przyznam, że najwyraźniej nie chcesz mnie wyprowadzić z błędu :-)

    Moga dac ci kontakt to firmy PRowej obslugujacej Nordee, to moze pomoga Ci
    wyjasnic watpliwosci.
    Ja czasami jak patrze na komunikaty (nie powiem - czasami bardzo ciekawe -
    bo widac co sie dzieje na rynku) to sie zastanawiam na co licza i nasi
    bankowcy :)))
    Ze im to redaktorzy w Rzepie, albo GW puszcza? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-09-16 11:06:40
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna w Nordea Banku najlepsza według
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > bankowcy :)))
    > Ze im to redaktorzy w Rzepie, albo GW puszcza? :)

    A to moje przeoczenie, bo nie zwróciłem uwagi na stopkę (źródło) - myślałem,
    że "The Banker" w Twoim tłumaczeniu.

    Ale sam teraz się zastanawiam jaki jest sens puszczania takich
    _nieprzetworzonych_ informacji na grupę.
    Jestem pełen podziwu dla Twojej pracy i mam świadomość, że jesteś człowiekiem
    raczej zajętym, ale może dałoby się to jakoś ucywilizować? Może chociaż te
    nagłówki?
    Zaznaczam, że osobiście nie mam nic przeciwko puszczaniu na grupę informacji z
    PRNews. Bardziej mi chodzi o formę i rzetelność.

    Bo jak dla mnie idzie w Polskę i zostaje po wsze czasy w archiwach informacja
    ewidentnie nieprawdziwa.

    Jacek

    PS.
    Przepraszam za zmianę konta, ale onet mi tego nie chciał puścić, ze względu na
    użycie słów uznanych za obelżywe. Zastanawiam się tylko, o które to słowo im
    chodzi :-)

  • 8. Data: 2004-09-16 11:31:08
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 16 Sep 2004 12:43:18 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >bankowcy :)))
    >Ze im to redaktorzy w Rzepie, albo GW puszcza? :)

    to nie bankowcy. to piarowcy niestety...

  • 9. Data: 2004-09-16 12:07:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > to nie bankowcy. to piarowcy niestety...

    Bankowi PRowcy. Choc czesto maja wieej z propaganda i publicity niz z PRem

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-09-16 12:50:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 16 Sep 2004 14:07:24 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bankowi PRowcy. Choc czesto maja wieej z propaganda i publicity niz z PRem

    PRowiec to PRowiec. Kazden taki sam. Niezaleznie czy w banku, czy w,
    dajmy na to, Unimilu :-)))

    G.