  • 1. Data: 2004-09-14 10:04:14
    Temat: BGŻ - eIntegrum => "Plan1" - Opłaty za zlecenia stałe
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Witam

    Bank z radością wprowadza opłaty za przelewy jednorazowe od 1 X.
    Ale opłaty za zlecenie stałe (definicję i realizację) przez internet są
    bezpłatne.

    Czy definiując "zlecenie stałe" tak aby wykonać jeden przelew, BGŻ nie
    pobierze opłaty za przelew jednorazowy?

    Inaczej pytając czy przy zleceniu stałym można się spodziewać w ogólnym
    przypadku opłaty za:
    - definicję
    - realizację
    - przelew

    Czy jak zdrowy rozsądek nakazuje realizacja zlecenia stałego zawiera w sobie
    przelew?

    PS. BGŻ po zapytaniu o przelewie jednorazowym za pomocą zlecenia stałego się
    "zawiesił" i nie udzielił mi odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-09-14 10:07:20
    Temat: Re: BGŻ - eIntegrum => "Plan1" - Opłaty za zlecenia stałe
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 12:04, kiedy Marek napisał(a) co
    następuje:

    > BGŻ po zapytaniu o przelewie jednorazowym za pomocą zlecenia stałego się
    > "zawiesił" i nie udzielił mi odpowiedzi.

    Bo teraz kombinują jak wyeliminować takie obejście ich pomysłu. Było im
    tego nie mówić, może by nie zauważyli...

  • 3. Data: 2004-09-14 15:15:41
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Bo teraz kombinują jak wyeliminować takie obejście ich pomysłu. Było
    im
    > tego nie mówić, może by nie zauważyli...

    Dawno temu podobnie postąpiono w Banku Pocztowym. Gdy do nich
    zadzwoniłem z pretensjami, to miły pan udzielił mi właściwie bez
    pytania instrukcji, jak to obejść - zlecenia "stałe jednorazowe" :)

    Coś mi się jednak wydaje, że w BGŻ ma być jakaś opłata za ustanowienie
    zlecenia stałego i za jego modyfikację.

    Grzexs

  • 4. Data: 2004-09-14 16:33:53
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Coś mi się jednak wydaje, że w BGŻ ma być jakaś opłata za ustanowienie
    > zlecenia stałego i za jego modyfikację.
    > Grzexs

    Na razie nie ma i chyba nie będą wprowadzać zmian do zmian które jeszcze nie
    weszły w życie.
    Ale jeśli jednak tak, to "żegnaj próchnico", jedynie bezpłatne przelewy
    trzymały mnie przy tym banku.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2004-09-14 19:18:43
    Od: Marek <m...@w...interia.i-to.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > weszły w życie.
    > Ale jeśli jednak tak, to "żegnaj próchnico", jedynie bezpłatne przelewy

    Najgorsze jest to, że raz-dwa razy w miesiącu zdarza się konieczność
    zapłacenia czegoś przelewem w danym dniu. Do tej pory BGŻ był idealny:
    przelewy na trzecią sesję przyjmował do 15:30. A teraz każdy taki
    "przelew pilny" to dodatkowe 5zł, czyli równowartość opłaty miesięcznej
    za konto. Na to chyba jeszcze żaden inny bank nie wpadł (obym nie
    wypowiedział tego w złą godzinę).

    Marek

  • 6. Data: 2004-09-15 09:44:10
    Od: Cyneq <c...@s...poczta.fm>

    Marek wrote:

> [...]
    > weszły w życie.
    > Ale jeśli jednak tak, to "żegnaj próchnico", jedynie bezpłatne przelewy

    Mnie jeszcze kredyt hipoteczny trzyma ;)

    --
    Cyneq

    "Ja nie twierdze ze robie dobrze, twierdze ze robie zle, ale za
    to bezpieczniej."

    (c) shinX-Underground