    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankonet
    Date: Mon, 14 Aug 2006 15:08:07 +0200

    >m...@g...com napisał(a):
    > Zgoda, jeżeli jest jakaś gwarancja że w przypadku zmian po stronie banku
    > aktualizacja pojawi się po powiedzmy 24 czy 48h.
    >
    > Bo inaczej, to jest testowanie na klientach którzy za to testowanie płacą.
    Nie jestem przekonany, ze "testowanie" jest tu najlepszym okresleniem. W
    koncu momencie sprzedazy firma oddaje produkt sprawny. Wydanie nawet
    milionow zlotych - z wlasnej, czy cudzej kieszeni - na testy nic nie
    zmieni, jesli jutro bank pogrzebie cos w serwisie.
    Spojrz na to z innej strony - serwisy transakcyjne bankow tez maja
    przerwy w dzialaniu i to czesto nie przewidziane przez bank. A przeciez
    klient tez za to placi.

    Nie chce tutaj ponad wszystko bronic tego programu - jest to po prostu
    dosyc specyficzny produkt i kazdy, kto go kupi musi zdawac sobie z tego
    sprawe.

    Powiem cos jeszcze, z wlasnego doswiadczenia. Ksiegowosc w mojej firmie
    jest bardzo mocno zwiazana z moim programem do sciagania wyciagow. Kiedy
    ostatnim razem WBK zmienil serwis, ja bylem na urlopie. I uswiadomilismy
    sobie, ze nie mamy sprawnych procedur, na takie sytuacje. Poradzislismy
    sobie z tym, ale byl to pewien problem.
    I wydaje mi sie, ze banki powinny informowac z duzym wyprzedzeniem o
    takich zmianach. Wydaje mi sie, ze jest dosyc duzo ludzi, ktorzy pisza
    podobne, autorskie aplikacje - dlaczego banki nie chca ulatwic im pracy?

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl