  • 71. Data: 2012-11-18 10:22:37
    Temat: Re: Bankomaty na odcisk palca
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Nov 2012 12:42:09 +0100, Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    wrote:
    > > anonimowe karty prepaid?
    > > bezpośrednie przelewy między kartami?
    > anonimowe? Wierzysz w to? :)

    Ostatnio słyszałem jak to dziewczyny są "sponsorowane" zagranicznymi
    kartami prepaid. I US nic im nie może zrobić :). Jak korzysta w
    Polace z karty "zagranicznej", która jest non stop ladowana to
    dochody uzyskuje w Polsce czy nie :)?

    --
    Marek

  • 72. Data: 2012-11-18 11:52:29
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-18 10:22, Marek pisze:

> [...]
    > kartami prepaid. I US nic im nie może zrobić :). Jak korzysta w Polace z
    > karty "zagranicznej", która jest non stop ladowana to dochody uzyskuje w

    Jeśli nie w Polsce, to "tam" i "tamtejszy" US ją może ścigać.
    Ale jeśli uzyskuje dochody z nierządu, to polski US może jej skoczyć.
    Art. 2.1.4)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 73. Data: 2012-11-19 18:55:07
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
    <50a8bded$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Jeśli nie w Polsce, to "tam" i "tamtejszy" US ją może ścigać.
    >Ale jeśli uzyskuje dochody z nierządu, to polski US może jej skoczyć.
    >Art. 2.1.4)

    i złośliwie żądać szczegółowych dowodów, że z nierządu.
    Ale walutą mogą być kartofle lub muszelki, półlitrówki na pewno.

    Arek

  • 74. Data: 2012-11-19 19:10:20
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-19 18:55, Arek pisze:
    > SQLwiel<"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
    > <50a8bded$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>...

    > i złośliwie żądać szczegółowych dowodów, że z nierządu.

    Żądać, to sobie może. Na razie jeszcze jest tak, że to winę trzeba
    udowodnić, a nie niewinność. Choć pamiętamy przypadek, że pani tak
    zeznająca przegrała, bo "nie znali jej alfonsi, konkurentki, hotelarze,
    burdelarze, ani t.p." Jednak my tu zdaje się mówiliśmy o dziewczynach
    faktycznie uzyskujących dochody z tego rodzaju usług.

    Po drugie - nie trzeba mówić, że z nierządu, tylko cytować przytoczony
    art. i nie mówić absolutnie nic więcej.

    > Ale walutą mogą być kartofle lub muszelki, półlitrówki na pewno.

    "Przychód w naturze". Jeśli np. w zamian za sprzątanie chaty - to
    podpada pod PIT.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 75. Data: 2012-11-19 21:27:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
    <50aa760d$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Po drugie - nie trzeba mówić, że z nierządu, tylko cytować przytoczony
    >art. i nie mówić absolutnie nic więcej.

    >"Przychód w naturze". Jeśli np. w zamian za sprzątanie chaty - to
    >podpada pod PIT.

    Byle bez świadków. Gdy zje kartofle, z flaszki popije (muszelki na razie
    odstawmy...) przychody w naturze jako dowody ulegną przemianie
    energetycznej (i innym przemianom też).
    Jeszcze pusta butelka - do pojemnika z napisem "SZKŁO", Po wytarciu
    odcisków! Bo jak sprzeda w skupie to zowu PIT?
    Byle tylko pod etykietą nie było śledzącego chipa.

    Arek

  • 76. Data: 2012-11-20 00:16:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Nov 2012 19:10:20 +0100, SQLwiel
    <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
    > Po drugie - nie trzeba mówić, że z nierządu, tylko cytować
    przytoczony
    > art. i nie mówić absolutnie nic więcej.

    A możesz trochę jaśniej - jakiej ustawy jest ten artykuł?

    --
    Marek

  • 77. Data: 2012-11-20 07:41:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 19:10:20 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > Na razie jeszcze jest tak, że to winę trzeba
    > udowodnić, a nie niewinność.

    Nie dotyczy US*.

    AK

    * - pierwotnie miał być smiley, ale chyba jednak byłby zbędny.

  • 78. Data: 2012-11-20 09:01:01
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-20 07:41, Andrzej Kubiak pisze:

    > Nie dotyczy US*.
    >
    > AK
    >
    > * - pierwotnie miał być smiley, ale chyba jednak byłby zbędny.

    No to wyjaśnij do końca: żartujesz sobie, czy masz przesłanki to tego
    stwierdzenia i piszesz serio?
    Bo mnie się wydaje, że -
    przychodzi policja skarbowa i mówi: "ma pan nieopodatkowane dochody". A
    ja mówię "nie mam, wszystko opoodatkowałem". Jeśli moje "spending" da
    się wyjaśnić zgłoszonymi i udokumentowanymi dochodami - to jestm OK.

    A teraz, w wersji drugiej oświadczam: Tak, mam. Zgodnie z Ustawą, art.
    2.1.4) ich nie zgłaszałem i nieopodatkowałem. I nie mówię nic więcej na
    ten temat. Ani słowa jakie to dochody. Na pytania odpowiadam wygłaszając
    treść tego Art.
    Co mi mogą?
    Musieliby udowodnić jakieś czyny nielegalne (typu handel narkotykami) -
    ale jak dotąd na podstawie li-tylko "spending" nikomu nich nie zrobili.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 79. Data: 2012-11-20 09:13:51
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-19 19:10, SQLwiel pisze:

    > Żądać, to sobie może. Na razie jeszcze jest tak, że to winę trzeba
    > udowodnić, a nie niewinność.

    Chyba gałęzie prawa Ci się pomyliły.

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2012-11-20 09:47:42
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-11-16 23:42, WAM pisze:

    > Lepiej nie ryzykowac. Place gotowka.

    Te ciekawsze leki i tak są na receptę, więc w NFZ dobrze wiedzą co
    kupiłeś. Poza tym wiele aptek prowadzi programy lojalnościowe, nie
    korzystasz?