  • 1. Data: 2004-02-16 11:41:25
    Temat: Bankomaty WBK ...szybsze?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Zwyczajowo wypłacam sobie coś z euronetów albo z bankomatów PKO,
    dzisiaj ze względu na niedawną inicjatywę mbanku spróbowałem wypłacić
    z bankomatu WBK. No i mam wrażenie, że ... trwało to znacznie krócej
    (dokładniej, znacznie krócej czekałem od wstukania pinu i kwoty do
    wyplucia karty).

    Zdawało mi się czy jest to jakaś ogólniejsza prawidłowość?

  • 2. Data: 2004-02-16 15:37:22
    Temat: Re: Bankomaty WBK ...szybsze?
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

> [...]
    > wyplucia karty).
    >
    > Zdawało mi się czy jest to jakaś ogólniejsza prawidłowość?

    w niedzielę, bankomat BZWBK, karta VE VWBD, natychmiast wypluł kartę i
    zaczął liczyć pieniądze, aż obejżałem dokładnie bankomat, czy jakiś
    trefny nie jest.

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-02-16 18:05:20
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > w niedzielę, bankomat BZWBK, karta VE VWBD, natychmiast wypluł kartę i
    > zaczął liczyć pieniądze, aż obejżałem dokładnie bankomat, czy jakiś
    > trefny nie jest.

    tez mialem takie wrazenie - ponownie zaczalem uzywac bankoamtow BZ do
    wyplat, a nie tylko sprawdzania salda KK po nowym roku, po uruchomieniu
    konta w lukasie. a wczesniej mialem przerwe w wyplacaniu blisko 3 lata od
    zamkniecia ror w BZ.

    i podobnie jak Ty jestem zaskoczony szybkoscia zwrotu karty i wydania
    pieniedzy

    Robert! bylem dzis w Castoramie, i szarpalem wypustke w bankomacie ;)))
    chyba pol grupy tam bylo ogladac te maszyne i sobie "po-pociagac" za
    wystajace szare czesci =- mamy grupowy bankomat szkoleniowo-pogladowy
    :-)
    pozdrawiam
    zbyszko janke