  • 1. Data: 2003-01-26 16:20:08
    Temat: Bankomaty Euronety a Lukas Bank
    Od: "Marcin_P." <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Robie sobie zestawienie bankomatow: PKO BP, BZWBK oraz EURONET jak wiadmo
    dla kart bankow Lukas, Inteligo oraz mBank.

    Zauwzylem ze na stronie Lukas z wykazem bankomatow nie ma wpisanych
    bankomatow Euronetu zainastaowanych w MultiBank, Centrum Usług Finansowych
    ( z wykazu ze strony mBanku).
    Na tej samej stronie nie ma tez takich bankomatow z Katowic a sa na wykazie
    w mbanku i Inteligo:
    ul. Lwowska 32 Selgros Cash&Carry
    ul. Pułaskiego 60 GEANT, Hipermarket.
    I tu mam do was pytanie czy z tego wynika ze z tych bankomatow klienci Lukas
    banku majacy ekonto PRO nie moga korzystac ?.

    Ale jest tez sutuacja odwrotna jest w Lukasie bankomat Eronet:
    ul. Górnośląska KING CROSS , anie ma go ani w Intreligo ani w mBanku na
    wykaazie dostepneych bankoatow. Czy kto moze wie dlaczego tak jest ?

    Marcin P.

  • 2. Data: 2003-01-26 16:53:16
    Temat: Re: Bankomaty Euronety a Lukas Bank
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Ale jest tez sutuacja odwrotna jest w Lukasie bankomat Eronet:
    > ul. Górnośląska KING CROSS , anie ma go ani w Intreligo ani w mBanku na
    > wykaazie dostepneych bankoatow. Czy kto moze wie dlaczego tak jest ?

    To akurat to samo miejsce - hipermarket Geant miesci się w Centrum Handlowym
    KING CROSS.

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-01-26 16:54:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b111u4$5od$1@news.onet.pl, Marcin_P. <t...@p...onet.pl>:

    > Czy kto moze wie dlaczego tak jest ?

    Ja mysle, ze bezprowizyjne sa te same bankomaty, tylko listy sa po prostu
    bardzo mocno nieswieże. Przykładowo, dla Poznania znaleźć mozna lokalizacje
    przy sklepach od wielu miesiecy juz nie istniejacych (Jumbo, Hipermarket).

    Podobnie bylo, gdy Lukas rozszerzyl bezprowizyjnosc na cale BZWBK (po
    polaczeniu BZ i WBK). Lista bankomatow BZWBK byla wiele miesiecy
    nieaktualna, figurowaly na niej tylko bankomaty dawnego BZ, choc juz od
    dawna byle WBK byly bezprowizyjne.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-26 17:12:46
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    Marcin_P. wrote:

> [...]
    > ul. Górnośląska KING CROSS , anie ma go ani w Intreligo ani w mBanku na
    > wykaazie dostepneych bankoatow. Czy kto moze wie dlaczego tak jest ?

    Pewnie dlatego, że katowicki Geant mieści się w centrum KING CROSS
    pomiędzy ul. Górnośląską a Pułaskiego :)

    Michał

  • 5. Data: 2003-01-26 17:24:41
    Od: "Marcin_P." <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@n...homeip.net> napisał w wiadomości

    > Pewnie dlatego, że katowicki Geant mieści się w centrum KING CROSS
    > pomiędzy ul. Górnośląską a Pułaskiego :)
    >
    > Michał

    Dziki za zwrócenie na to uwagi, sam bym chyba na to nie wpadł :-)) Dopiero
    teraz jak spojrzałem na mapę to rzeczywiście tak może być.

    Marcin P.

  • 6. Data: 2003-01-27 14:29:11
    Od: s...@p...onet.pl

    Niektóre bankomaty Euronetu sa zarządzane przez banki np. Multibank,
    Millenium...więc dla jednego banku moga być bezprowizyjne dla innego nie.
    Z tego co wiem lista na stronie Lukasa jest aktualna.

    cześć

  • 7. Data: 2003-01-27 14:45:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Z tego co wiem lista na stronie Lukasa jest aktualna.

    Srednio aktualna ;) w Kielcach jest od 2 miesiecy Euronet ktorego brakuje w
    spisie Lukasa

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-01-27 14:52:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b13go5$vl$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Srednio aktualna ;) w Kielcach jest od 2 miesiecy Euronet ktorego
    > brakuje w spisie Lukasa

    ... i tak jak pisałem, Hipomarketu i Jumbo, które figurują na tej liście, to
    już tak gdzieś z rok nie ma. Bankomaty jednak są w tych miejscach, ale nie
    istnieją już te sklepy.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-28 09:10:33
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > Srednio aktualna ;) w Kielcach jest od 2 miesiecy Euronet ktorego brakuje
    > spisie Lukasa

    Gdzie jest?

    Yonie

  • 10. Data: 2003-01-28 21:49:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 27 Jan 2003 15:29:11 +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >Niektóre bankomaty Euronetu sa zarządzane przez banki np. Multibank,
    >Millenium...więc dla jednego banku moga być bezprowizyjne dla innego nie.
    >Z tego co wiem lista na stronie Lukasa jest aktualna.

    Akurat bankomaty w placowkach MultiBanku wchodza jak najbardziej do
    sieci Euronetu. Natomiast te w Milennium rzeczywiscie nie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730