  • 1. Data: 2006-10-31 07:42:23
    Temat: Bankomat nie wyplacil pieniedzy
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam.
    Przytrafila mi sie sytuacja podejrzewam prawie standardowa - przy
    probie wyplaty pieniedzy bankomat 'zwariowal' (otwieral klapke
    wyrzutowa i ja zamykal - i tak przez kilka minut) i pieniedzy mi nie
    wydal. Karte oddal, ale pieniedzy juz nie. Zadzwonilem od razu na
    numer podany na bankomacie (BZ WBK) i Pani z infolinii zablokowala
    bestie.
    Po przyjsciu do domu okazalo sie, ze jednak pieniadze zostaly
    zablokowane na koncie (mBank) - a dzisiaj zostaly z niego sciagniete.
    Zlozylem wiec reklamacje na infolinii mBanku (w niedziele mi
    powiedzieli, ze trzeba poczekac na sciagniecie srodkow z konta) -
    powiedzcie mi, czego mam sie teraz spodziewac? I na co musze uwazac?
    Procedura reklamacyjna jest w miare czytelna, ale wole zapytac, moze
    ktos przez to przechodzil i wie na co trzeba zwrocic uwage.
    Z gory dzieki za pomoc.

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2006-10-31 08:17:17
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacil pieniedzy
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message
    .
    > powiedzcie mi, czego mam sie teraz spodziewac?

    Chyba przede wszystkim op.... za to, że nie raczyłeś przeczytać archiwum
    choćby z zeszłego tygodnia.

    Wyjścia są dwa.
    Albo bankomat zarejestrował, że kasy nie wydał i reklamacja zostanie uznana
    i za jakieś dwa tygodnie kasa wróci na konto, albo bankomat na tyle
    zwariował, że mu się kasa będzie zgadzała i wyjdzie, że bankomat kasę jednak
    wydał. Wówczas bank ci reklamacji nie uzna i możesz się obrazić na wszystkie
    banki.

  • 3. Data: 2006-10-31 08:39:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Chyba przede wszystkim op.... za to, ze nie raczyleś przeczytac
    > archiwum chocby z zeszlego tygodnia.

    Staram sie na biezaco sledzic grupe - moglo mi jednak cos umknac.

    > Wyjscia sa dwa.
    > Albo bankomat zarejestrowal, ze kasy nie wydal i reklamacja
    > zostanie uznana i za jakies dwa tygodnie kasa wróci na konto,

    Bankomat zablokowano w momencie kiedy sie dodzwonilem do infolinii
    - co bylo dalej juz nie wiem.
    Obawialem sie, ze wyda pieniadze jakiejs przypadkowej (nastepnej)
    osobie.

    > albo bankomat na tyle zwariowal, ze mu sie kasa bedzie zgadzala
    > i wyjdzie, ze bankomat kase jednak wydal. Wówczas bank ci
    > reklamacji nie uzna i mozesz sie obrazic na wszystkie banki.

    Zdarzaly sie takie przypadki?

    Sebastian S.

  • 4. Data: 2006-10-31 11:52:40
    Od: "gg" <d...@d...d.>