  • Data: 2002-01-10 10:11:12
    Temat: Re: Bankomat mnie wyrolowal
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik eRGie <r...@x...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1jopr$a44$...@f...cr-media.pl...
    > Dwa dni temu wyciagalem pieniadze z bankomatu PKO BP. Wczoraj znowu
    > wyciagalem pieniadze, tym razem z Euronetu. Przychodze do domu, licze i
    > okazuje sie ze mi brakuje 100zl. A jestem na 100% pewny, ze nie mogly mi
    > zniknac z portfela. Wynika stad wniosek, ze ktorys z bankomatow mi zle
    wydal
    > kase. Szkoda, ze nie zauwazylem ktory, chociaz i tak nic juz nie moge
    > zrobic:

    Mozesz zapytac zone/dziecko/kochanke "gdzie moja stowa"
    Tylko od sily twojej perswazji zalezy, czy reklamacja sie powiedzie.
    ;-)

    > W kazdym razie uwazam to za SKANDALICZNE.

    Skandaliczne jest to, ze wyplacales wczoraj a liczysz dzisiaj.
    Oraz to, ze nie wtydzisz sie pisac, ze bank cie oszukal przy TAKIM
    umotywowaniu jak przedstawieles.
    I wstydzisz sie podpisac.

    Eeee tam. Glupis.

    --