  • Data: 2002-01-10 10:53:52
    Temat: Re: Bankomat mnie wyrolowal
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eRGie" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:a1jsoe$aer$1@frw.cr-media.pl...

    Doskonale sobie odpowiedziałeś, mocno ironizując - ale to tylko
    potwierdza, że jesteś po prostu.. hmm, nieodpowiedzialny za swoje
    czyny... Banki powinny poodbierać Ci wszelkie instrumenty, którymi
    nie potrafisz się posłużyć, albo ... może dać Ci ich więcej, bo wtedy
    swoimi pieniędzmi pozasilasz ich konta pozabilansowe...

    Ehhh, takie gamonie chodzą po świecie - a potem mają pretensje, że
    żyją, a świat kopie ich w d**ę...

    Pzdr,
    Bam