  • 11. Data: 2002-10-31 10:35:57
    Temat: Re: Bankomat PKO BP i karta Inteligo...pytanie
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    "nic o tym nie wiem" to prawie to samo co "no comments"

  • 12. Data: 2002-10-31 18:04:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 31 Oct 2002 08:37:31 +0100), "Michał
    'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> był(a)
    napisał(a):

    >A gdzie tka slyszales? :)
    >Bo molo ci sie pomylic z Pekao SA - bo tam od 1 listopada istotne friko z
    >bankomatow Euronetu :)

    Poważnie! O kurcze, wiedziałem, że moja wierność PekaoSA będzie
    nagrodzona...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 13. Data: 2002-10-31 19:01:01
    Od: k...@p...onet.pl

    POTWIERDZAM !!!!

    Za darmo wyplaty z bankomatow EURONET/PKO BP !!!!!

    Na stronie www.pkobp.pl jest napisane !!!!

    PKO BP dziekujemy !!!

  • 14. Data: 2002-10-31 20:26:50
    Temat: Re: Bankomat Euronet i karta PKOBP ...pytanie
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
    > Za darmo wyplaty z bankomatow EURONET/PKO BP !!!!!
    > PKO BP dziekujemy !!!

    http://www.pkobp.pl/herold/_intel2.xml?id=1
    wszystko to darmo dla klientow Inteligo (i przelewy do pkobp)
    a co w drugą stronę - czy kartą pkobp też można będzie darmo wypłacać w
    euronecie?
    *** blad ***

  • 15. Data: 2002-10-31 22:07:35
    Od: Krzysztof Gmyr <k...@p...tarnow.pl>

    Ktos, kiedys, a konkretnie b...@W...pl napisal...

    > wszystko to darmo dla klientow Inteligo (i przelewy do pkobp)
    > a co w drugą stronę - czy kartą pkobp też można będzie darmo wypłacać w
    > euronecie?

    Wydaje mi sie, ze PKO BP podziekuje za wspolprace Euronetowi, bo i po co
    ma ja kontynuowac? Czy jest jakas miejscowosc w Polsce, w ktorej jest
    Euronet a nie ma bankomatu PKO BP ?

    --
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    Krzysztof Gmyr

  • 16. Data: 2002-10-31 22:35:15
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Speedd" <S...@k...net.pl> wrote in message
    > "nic o tym nie wiem" to prawie to samo co "no comments"

    gratuluję poinformowania :)
    callcenter Inteligo nie wiedziało, PKOBP nie wiedziało , a kolega wiedział
    zdecydowanie gratuluję

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 17. Data: 2002-11-04 10:30:48
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    dzieki za wyrazy :-)

  • 18. Data: 2002-11-04 11:13:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gmyr"

    > Wydaje mi sie, ze PKO BP podziekuje za wspolprace Euronetowi, (...)

    dla kliento Inteligo PKOBP bankomat Euronetu za darmo (w ramach promocji) a
    dla klientow Superkonta PKOBP bankomat Euronetu płatny

    Nie chodzi o sprawiedliwosc bo rozumiem ze PKOBP zacheca swoich klientow do
    zakladania kont Inteligo. Chodzi mi jedynie o informacje, ktorej zabraklo
    *** blad ***