  • 1. Data: 2002-01-18 06:41:40
    Temat: Bankomat EURONET zjadł pieniądze
    Od: "wza" <w...@w...pl>

    Moja żona wypłacała 50 zł. z bankomatu EURONETU posługując się kartą VISA
    Electron mBanku. Saldo na koncie miała 93 zł. Bankomat wypluł kartę i nie
    wydał kasy. Próbowała szczęścia jeszcze 2 razy, z wiadomym skutkiem. Telefon
    do mnie, sprawdzam na jej rachunku, i okazuje się, że konto zostało jednak
    obciążone.
    Jak wyglądają Wasze doświadczenia z reklamacjami tego typu w mBanku? Żona
    przez mLinię od razu złożyła reklamację ale panienka z tamtej strony
    pocieszała, że najprawdopodobnie pieniądze same wrócą do 7 dni. Co Wy na to?
    Jak to wygląda w takich przypadkach?

    Witek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-01-18 08:18:23
    Temat: Re: Bankomat EURONET zjad? pieni?dze
    Od: <n...@n...com>

    wza <w...@w...pl> wrote:

    > pociesza?a, ?e najprawdopodobnie pieni?dze same wróc? do 7 dni. Co Wy na to?
    > Jak to wygl?da w takich przypadkach?

    nie wiem jak w mbanku ale ja tak mialem 2x w citibanku.
    po telefonicznym zgloszeniu pieniadze zawsze wracaly w ciagu
    kilku dni wlacznie z prowizja za wyplate.

  • 3. Data: 2002-01-18 08:40:36
    Temat: Re: Bankomat EURONET zjadł pieniądze
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > przez mLinię od razu złożyła reklamację ale panienka z tamtej strony
    > pocieszała, że najprawdopodobnie pieniądze same wrócą do 7 dni. Co Wy na to?

    Kumpel tak stacił stówkę i po kilkumiesięcznym dzwonieniu/korespondowaniu z
    mBankiem/Euronetm nic nie wskórał. Przesłali mu zestawienie z bankomatu że kasa
    tam się zgadzała i konic. Swoją drogą ciekawe.

    TM

  • 4. Data: 2002-01-18 11:19:17
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wza" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:02011807414069@polnews.pl...

> [...]
    > przez mLinię od razu złożyła reklamację ale
    panienka z tamtej strony
    > pocieszała, że najprawdopodobnie pieniądze same

    Proponuję ci zapoznanie się z nw postami.
    Sebastain Malarz bardzo rzeczowo tam to wyjaśnia:

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-18 13:41:07
    Od: Grucha <g...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2002 07:41:40 +0100, "wza" <w...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >przez mLinię od razu złożyła reklamację ale panienka z tamtej strony
    >pocieszała, że najprawdopodobnie pieniądze same wrócą do 7 dni. Co Wy na to?

    Mialem wiekszy (wagowo) problem bo wyplacana kwota bylo 500 zl.
    I podobnie mBank zapewnial zeby sprawdzic saldo po tygodniu,
    sprawdzielm i... wszystko bylo ok tzn. blokada z kwoty zostala zdjeta.

    Pozdrawiam - Grucha

  • 6. Data: 2002-01-18 19:07:31
    Od: "agnese" <a...@g...pl>

> [...]
    > przez mLinię od razu złożyła reklamację ale panienka z tamtej strony
    > pocieszała, że najprawdopodobnie pieniądze same wrócą do 7 dni. Co Wy na

    jeśli transakcja nie doszła do skutku to rzeczywiście po 7 dniach pieniądze
    wrócą na konto, gdyby stało się inaczej należy złożyć reklamację, na
    podstawie rozliczenia bankomatu da się ustalić czy bankomat wydał kasę czy
    nie
    Pozdrawiam, agnese

  • 7. Data: 2002-01-19 00:20:05
    Od: "Maxcius" <m...@p...fm>

    Hej

    W bankomacie PKO SA w oddziale po wykonaniu transakcji zostal mi w reku kwit
    ze pobralem 1000 oraz karta. Kasy nie bylo. Na miejscu zlozylem reklamacje.
    Sprawdzam na wyciagu kasa zeszla. Po 30 dniach okazalo sie ze (uwaga) w
    bankomacie im sie zgadza i moja sprawa wedruje do Lodzi. Po nastepnych 30
    dniach jakims cudem kasa wrocila na konto.

    Maxcius