  • 11. Data: 2006-02-16 20:19:18
    Temat: Re: Banki w Lodzi ????
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dt2fh7$e85$4@news.onet.pl...
    > Slawek Kos wrote:
    >> mbank nie jest bankiem
    >
    > Niemniej jego centrala jest w Łodzi :)
    >
    > --
    > // \\
    > // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\
    > \\ \\ \\ GG:421503 | JID:b...@c...pl // // //
    > \\ //

    Centrala i Zarząd BRE Banku
    ul. Senatorska 18
    00-950 Warszawa, skr. poczt. 728

    tel. (0 22) 829 00 00 recepcja
    tel. (0 22) 829 00 44 recepcja ul Królewska
    fax (0 22) 829 00 33

  • 12. Data: 2006-02-16 21:39:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes wrote:

    > Zdefiniuj centralę najpierw. Siedziba firmy jest jasno określona przez
    > prawo - co to jest. Ale centrala już nie.
    > Dla mnie centrala to miejsce, w którym pracuje tzw. biznes danej firmy,
    > czyli opracowuje się strategi i zarządza na bieżąco działalnością firmy.
    > Takie centrale ma w Łodzi włąśnie mBank, MultiBank i DomBank.

    Ale to nie są odrębne firmy. A "biznes" BRE chyba w Warszawie prowadzi.
    KJ

  • 13. Data: 2006-02-16 22:04:00
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale to nie są odrębne firmy. A "biznes" BRE chyba w Warszawie prowadzi.
    > KJ

    Pierwsze słyszę, zeby biznes m i Multi był w Warszawie. Cała sprzedaż,
    marketing, łącznie z dyrektorami jest w Łodzi.
    Jakie to ma znaczenie czy to odrębna firma? Zgadzam się z tym co było juz
    napisane. Siedziby nie ma żadnej. Ale to co ma m i Multi to są
    najnormalniejsze centrale tych banków (czy tez jak kto woli oddziałów BRE).
    Na potrzeby m i Multi w Łodzi pracuje.... ponad 1000 osób!

    juzer7

  • 14. Data: 2006-02-16 22:59:38
    Od: buraxta <b...@g...com>

    miszka_ wrote:
    > Centrala i Zarząd BRE Banku
    > ul. Senatorska 18
    > 00-950 Warszawa, skr. poczt. 728

    Jeśli chcesz przesłać jakiekolwiek dokumenty do mBanku, korespondencję
    adresuj na:
    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    Wydział Obsługi Klientów
    Skrytka Pocztowa 2108
    90-959 Łódź 2

    PS. Tnij trochę cytaty.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 15. Data: 2006-02-17 06:48:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    BRE).
    > Na potrzeby m i Multi w Łodzi pracuje.... ponad 1000 osób!

    Ale podaki od zyskow przez nich wypracowanych placi sie do urzedu skarbowego
    w Warszawie i to sie liczy...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2006-02-17 07:48:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    juzer7 wrote:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Pierwsze słyszę, zeby biznes m i Multi był w Warszawie. Cała sprzedaż,
    > marketing, łącznie z dyrektorami jest w Łodzi.

    Człowiek się pytał o _banki_ mające centralę w Łodzi. mBank i Multibank
    nie są bankami (tylko oddziałami) więc dyskusja o nich w tym kontekście
    jest nie na temat.
    Prościej nie potrafię.
    KJ

  • 17. Data: 2006-02-17 08:42:01
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > Ale podaki od zyskow przez nich wypracowanych placi sie do urzedu
    skarbowego
    > w Warszawie i to sie liczy...;-)

    Upraszczasz. Tak jak by była jedna definicja tego co się liczy. Pamiętaj,
    że:
    - ponad 1000 osób w Łodzi ma ciekawą pracę i pensje - to też się liczy :)
    - decyzje biznesowe o przyszłości i funkcjonalności tych banków podejmowane
    są w Łodzi
    Dlatego śmiem to nazywać centralą :)

    pzdr
    juzer7

  • 18. Data: 2006-02-17 09:34:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Człowiek się pytał o _banki_ mające centralę w Łodzi. mBank i Multibank
    > nie są bankami (tylko oddziałami) więc dyskusja o nich w tym kontekście
    > jest nie na temat.

    ale dyskutantom to nie przeszkadza :-)

    > Prościej nie potrafię.

    Zamiast tlumaczyc innym sprobuj ich zrozumiec ;-)
    Czy to pierwsza dyskusja nie na temat?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-02-17 11:55:39
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > Człowiek się pytał o _banki_ mające centralę w Łodzi. mBank i Multibank
    > nie są bankami (tylko oddziałami) więc dyskusja o nich w tym kontekście
    > jest nie na temat.
    > Prościej nie potrafię.

    No więc ZDEFINIUJ wpierw centralę. NIE MA definicji w żadnym kodeksie.

    Prościej nie potrafię :)

    pzdr
    juzer7

  • 20. Data: 2006-02-17 12:19:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > No więc ZDEFINIUJ wpierw centralę. NIE MA definicji w żadnym kodeksie.

    Moze jednak sam przeczytaj o co sie "czlowiek pytal"...

    > Prościej nie potrafię :)

    Nie wyszlo ci ;-)

    --
    Pozdrowienia