  • 1. Data: 2006-02-16 00:25:19
    Temat: co myslicie o multiplanie w multibanku z rachunkiem bilansujacym?
    Od: wek <w...@e...pl>

    mysle o kredycie w CHF lub wlasnie o tym multiplanie w PLN
    czy ktos z Was ma ten multiplan z rachunkiem bilansujacym?
    jak to na prawde wychodzi? na serio odkladajac sobie powiedzmy po
    300-400 zl miesiecznie mozna zrobic na tym dobry interes?
    czy nie ma zadnych gwiazdek (podchwytliwych niuansow pisanych malymi
    literkami) w tym multiplanie?

  • 2. Data: 2006-02-16 07:52:33
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > zl miesiecznie mozna zrobic na tym dobry interes?
    > czy nie ma zadnych gwiazdek (podchwytliwych niuansow pisanych malymi

    W przypadku CHF nie ma bilansowania, za to inne kredyty są w lepszej cenie.
    Ja mam samochodowy za 2.95% w CHF i linie kredytową w PLN na 6%. Nie place
    za prowadzenie rachunku i takie tam. W sumie oszczedzam pare zl.

    A jesli chodzi o haczyki, to popros o wzór umowy i popatrz.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 3. Data: 2006-02-16 19:31:31
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "wek" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zl miesiecznie mozna zrobic na tym dobry interes?
    > czy nie ma zadnych gwiazdek (podchwytliwych niuansow pisanych malymi

    Jest. Oprocentowanie ustala bank na podstawie fusow w szklance prezesa.
    Jezeli rynkowa oprocentowanie kredytow w CHF (LIBOR) wzrosnie to
    mozesz byc pewien, ze Multi zaregauje szybko i bedziesz placil wiecej. Gdy
    stopy zaczna spadac to juz tak chetnie nie obniza oprocentowania i bedziesz
    placil wiecej niz w innym banku. Zreszta nawet na poczatku juz Ci nie
    oferuja
    dobrego oprocentowania to co bedzie pozniej gdy bedziesz ich klientem?
    Po danych historycznych widac, ze kredyty dlugoterminowe nalezy brac tylko
    tak by oprocentowanie kredytu bylo powiazane sztywna regula z
    oprocentowaniem
    rynkowym (LIBOR dla CHF). Inaczej wczesniej czy pozniej zaczniesz
    przeplacac.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-02-20 14:43:30
    Temat: Re: co myslicie o multiplanie w multibanku z rachunkiem bilansuj
    Od: " zbooY" <z...@N...gazeta.pl>

    Marcin <n...@n...ocm> napisał(a):

> [...]
    > tak by oprocentowanie kredytu bylo powiazane sztywna regula z
    > oprocentowaniem rynkowym (LIBOR dla CHF). Inaczej wczesniej czy pozniej

    co do CHF mamy wątpliwosci bo akurat LIBOR rosnie i BRE nie reaguje zbytnio a
    nawet refinansowe daje teraz po 1.8%

    co do PLN - dopoki stopy nie spadną true :)

    pzdr

  • 5. Data: 2006-02-20 20:27:11
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik " zbooY" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > co do CHF mamy wątpliwosci bo akurat LIBOR rosnie i BRE nie reaguje
    > zbytnio a
    > nawet refinansowe daje teraz po 1.8%

    Starym klientom czy nowym i nalezy to traktowac jako promcje?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2006-02-28 17:54:50
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    Marcin <n...@n...ocm> napisał(a):

    > Starym klientom czy nowym i nalezy to traktowac jako promcje?

    ha, refinansowanie jest dla klientow spoza BRE i to sa starzy z innych bankow

    zupelnie nowi tak nie dostaja i dobrze

    ale dlaczego starzy z mBanku/Multi tak nie dostaja "Lachowski raczy wiedziec"

    wogole BRE to chyba preferuje CHF, bo w PLN nic ciekawego nie maja oprocz
    bilansowania ;) a dzis bylo kolejne ciecie o 0.25pkt

    pzdr
    zbooY