  • 11. Data: 2004-01-21 15:00:04
    Temat: Re: Banki - utylizacja elektroniki - namiary??
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "Pawel Wimmer" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bula2n$ibf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [...]
    > Poza tym pobrzmiewa mi tu groźnie utylizacja dysków bankomatowych z
    > niedokładnie skasowanymi danymi :-)

    eee tam, na gieldzie eletronicznej na swiebodzkim we wroc mozna kupic
    'zlomowane' komputery z naklejkami DT (niemiecki telekom), i jakichs
    bankow... z dyskami... ;) a w dyskach taka piekna dziura conajmniej fi15
    wywiercona ;)

    --
    Tomek

    co sie prawie nacial na tani komputerek z dyskami scsi i naklejka DT ;)

    ---

  • 12. Data: 2004-01-22 09:20:21
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w wiadomości

> [...]
    > 'zlomowane' komputery z naklejkami DT (niemiecki telekom), i jakichs
    > bankow... z dyskami... ;) a w dyskach taka piekna dziura conajmniej fi15

    A to dobrze. Bo kiedyś na aukcji internetowej w USA sprzedawano dyski z
    bankomatów i można z nich było wyciągnąć mnóstwo danych. Autentyk.
    PW

  • 13. Data: 2004-01-22 13:20:45
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Pawel Wimmer napisał:

    > Tomasz Jaszowski napisał w wiadomości

    > A to dobrze. Bo kiedyś na aukcji internetowej w USA sprzedawano dyski z
    > bankomatów i można z nich było wyciągnąć mnóstwo danych. Autentyk.

    No nie wiem czy tak dobrze - kupujesz HDD a tam taaaaaka dziura ;-)
    Chyba wystarczyło by jakoś odpowiednio przekasować te dane na twardzielu...

    Pozdrawiam,

    K.