  • 1. Data: 2004-01-20 20:48:32
    Temat: Banki - utylizacja elektroniki - namiary??
    Od: "Rally & Tuning" <a...@1...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Prowadzę firmę recyclingową, której głównym działaniem to utylizacja
    elektroniki. Poszukuję kontaktów do osób odpowiedzialnych w bankach na
    terenie całej Polski za złomowanie strego, zużytego sprzętu komputerowego.
    wiem iż dla wielu firm jest to znaczący piętrzący się problem.
    Posiadam aktualne zezwolenia na tego typu działaność związaną z odpadami
    bezpiecznymi jak i niebezpiecznymi.
    ceny jak zwykle do negocjacji.
    Pozdrawiam wszystkich
    Andrzej Kochel
    www.scu.glt.pl
    tel 0-508-294-199
    ŚLĄSKIE CENTRUM UTYLIZACJI - teren działania cała Polska !!!

  • 2. Data: 2004-01-20 20:58:02
    Temat: Re: Banki - utylizacja elektroniki - namiary??
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Rally & Tuning" <a...@1...pl> napisał w wiadomości

    > ceny jak zwykle do negocjacji.
    > Pozdrawiam wszystkich
    > Andrzej Kochel

    A to na reklamę Was nie stać ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-20 21:07:01
    Od: "Rally & Tuning" <a...@1...pl>

    > A to na reklamę Was nie stać ?

    > Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    > usenet (at) nawara.info

    Nie za bardzo rozumie co to pytanie miało na celu?
    Pozdrawiam
    Andrzej Kochel

  • 4. Data: 2004-01-20 21:08:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Nie za bardzo rozumie co to pytanie miało na celu?

    Po prostu brzmiało mi to jak ogłoszenie o treści komercyjnej. A ta grupa NIE
    jest do tego przeznaczona.

  • 5. Data: 2004-01-20 21:20:58
    Od: "Rally & Tuning" <a...@1...pl>

    To było proste pytanie bo z doświadczenia wiem że wiele firm ma problem ze
    złomem a nie do wszystkich dotarła informacja że w Polsce jest już coś
    takiego jak recycling elektroniki i jest to ujete w jakiś sposób prawem
    Pozdrawiam
    Andrzej Kochel
    www.scu.glt.pl

  • 6. Data: 2004-01-20 21:34:54
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Rally & Tuning" <a...@1...pl> napisała:

> [...]
    > wiem iż dla wielu firm jest to znaczący piętrzący się problem.
    > Posiadam aktualne zezwolenia na tego typu działaność związaną z odpadami

    Proponuję skorzystać z książki telefonicznej i zadzwonić / napisać do
    banków (innymi słowy wszelkim spamerom mówimy stanowcze NIE)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2004-01-20 21:44:25
    Temat: [OT] Re: Banki - utylizacja elektroniki - namiary??
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Rally & Tuning wrote:

    > Posiadam aktualne zezwolenia na tego typu działaność związaną z odpadami
    > bezpiecznymi jak i niebezpiecznymi.

    Gwoli ścisłości w ustawie o odpadach nie ma pojęcia "odpady bezpieczne"
    - są niebezpieczne i inne niż niebezpieczne.

    Michał

  • 8. Data: 2004-01-20 21:54:14
    Od: "Rally & Tuning" <a...@1...pl>

    Teraz to już w ogóle nie rozumie zadaje pytanie na grupe biznes.banki ... a
    zresztą ...
    Pozdrawiam
    Andrzej Kochel

  • 9. Data: 2004-01-21 07:32:53
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

> [...]
    > wiem iż dla wielu firm jest to znaczący piętrzący się problem.
    > Posiadam aktualne zezwolenia na tego typu działaność związaną z odpadami

    To faktycznie nie jest ogłoszenie na tę grupę, bo tutaj są użytkownicy
    banków, a nie banki.
    Poza tym pobrzmiewa mi tu groźnie utylizacja dysków bankomatowych z
    niedokładnie skasowanymi danymi :-)
    PW

  • 10. Data: 2004-01-21 11:26:51
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rally & Tuning <a...@1...pl> wrote:
    > To by??o proste pytanie bo z do??wiadczenia wiem ??e wiele firm ma problem ze
    > z??omem a nie do wszystkich dotar??a informacja ??e w Polsce jest ju?? co??
    > takiego jak recycling elektroniki i jest to ujete w jaki?? sposób prawem

    A nie lepiej sprzedac na Allegro? Co dla jednego jest zlomem, dla
    drugiego moze sie jeszcze przydac, na przyklad moze wylutowac jakies
    czesci.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl