eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Date: Mon, 23 May 2016 16:46:04 +0900
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 41
    Message-ID: <nhucfv$mp9$1@gioia.aioe.org>
    References: <5742a4fc$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhubpt$be4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: /NBmkKHzgDiGjDP0Ny79Bw.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.8.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:623258
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05/23/2016 04:34 PM, Liwiusz wrote:
    > W dniu 2016-05-23 o 08:36, z pisze:
    >> A podobno wszystkie koszty tego podatku od razu z automatu miały być
    >> przerzucone na klientów.
    >> A jakie jęki były i narzekania.
    >> A tu proszę nawet pozytywny skutek uboczny mniejszych zysków zgrai
    >> reklamowej. (znaczy tych ukrywaczy zysków / producentów kosztów)
    >> Można? Można :-)
    >
    > Hasło z tematu jest bez sensu.
    >
    > Bo:
    >
    > - albo reklamy przynoszą pozytywny skutek, zatem nie ma sensu ich
    > ograniczać z uwagi na podatek bankowy
    >
    > - albo reklamy nie przynoszą pozytywnego skutku, wówczas ograniczenie
    > ich ilości jest korzystne dla banku bez względu na podatek bankowy.
    >
    > Można pomyśleć? Można.

    Błędne rozumowanie.

    Wydanie na reklamę 1000 zł może przynieść ponad 1000 zł dochodu: w takim
    przypadku opłaca się w dalszym ciągu zwiększać wydatki na reklamę.

    Po wydaniu X * 1000 zł na reklamę, wydatkowanie kolejnych 1000 zł może
    zwiększać dochód o mniej niż 1000 zł: w takim przypadku nie opłaca się
    już zwiększać wydatków na reklamę.

    Parametr X może ulegać zmianom z wielu powodów.

    Wprowadzenie podatku bankowego mogło spowodować zmianę wartości parametru X.

    Można pomyśleć? Można.



    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1