  • 1. Data: 2012-09-02 10:11:16
    Temat: "Banki rżną nas na kasie"
    Od: m <m...@g...com>

    www.tv.rp.pl/artykul/873550,929261--Rozmowa-Ziemkiew
    icza---cz-1--Banki-rzna-nas-na-kasie--wideo-.html

    Niejaki Jan Piński opowiada sobie z RAZem o bankach, dochodzą niemalże
    do wniosku o tym że bami niczym się nie różnią od AmberGold albo wręcz
    od mafii a jak dochodzi do konkretów, to wychodzi że główną przesłanką
    tych tez jest to, że bank proponował rzeczonemu Pińskiemu kartę
    kredytową a jego szefowi - ubezpieczenie.

    Dodajmy że tenże ekspert i autor książki o banksterstwie, twierdzi że
    karty kredytowej nigdy nie używał.

    p. m.

  • 2. Data: 2012-09-02 23:40:21
    Temat: Re: "Banki rżną nas na kasie"
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 10:11:16 +0200, m napisał(a):

    > www.tv.rp.pl/artykul/873550,929261--Rozmowa-Ziemkiew
    icza---cz-1--Banki-rzna-nas-na-kasie--wideo-.html

    Jak już jesteśmy przy tym temacie, to polecam doskonały artykuł na
    Interii:
    http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/przyd
    uszeni-kredytem,1835499

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2012-09-03 00:08:34
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    m <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > jego szefowi - ubezpieczenie.
    > Dodajmy że tenże ekspert i autor książki o banksterstwie, twierdzi że

    Chyba nie słuchałeś ze zrozumieniem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2012-09-03 05:46:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> writes:

    icza---cz-1--Banki-rzn

    > Chyba nie słuchałeś ze zrozumieniem.

    A co tam jest do zrozumienia?
    KJ

    Why on earth do people buy old bottles of wine when they can get a
    fresh one for a quarter of the price?

  • 5. Data: 2012-09-03 07:12:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 02 Sep 2012 10:11:16 +0200, m wrote:
    > www.tv.rp.pl/artykul/873550,929261--Rozmowa-Ziemkiew
    icza---cz-1--Banki-rzna-nas-na-kasie--wideo-.html
    [...]
    > Dodajmy że tenże ekspert i autor książki o banksterstwie, twierdzi że
    > karty kredytowej nigdy nie używał.

    Niewiele oczekiwałem z połączenia Rzepy i RAZa. Poziom toto ma zgodny z
    oczekiwaniami. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-09-03 11:02:00
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 2 września 2012 10:11:18 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Niejaki Jan Piński opowiada sobie z RAZem o bankach, dochodzą niemalże
    > do wniosku o tym że bami niczym się nie różnią od AmberGold albo wręcz
    > od mafii

    Bywa. Mam taka sytuacje w rodzinie.
    Ofera ubezpieczenia 'inwestycyjnego' przez telefon (oferta Nordei sprzedawana przez
    Aliora). Niestety ktos sie zgodzil:/ Poopowiadali mu bajki, umowa przyszla do domu,
    nie przeczytal dokladnie tego co dostal. Nawet nie odsylal dokumentow z podpisem ani
    nic.
    Przez rok wplaty po 250zl co miesiac z potem przerwanie wplat.'Ubezpieczenie' wygasa.
    W umowie (tej dostarczonej do domu) oplata za wyplate w pierwszym i kolejnych latach
    100% wplat. Dopiero po 10 latach wyplata gratis. Nie ma tez nic ze w razie 'utratu
    pracy' itp mozna przerwac wplaty o czym 'ktos tam-wniby nagrywanej rozmowie'
    wspominal.

    Banki wykorzystuja nieuwage i niedbalosc, to praktycznie jak mafia - trzeba caly czas
    wszystkiego pilnowac.

  • 7. Data: 2012-09-03 11:19:56
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2012 11:02:00 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

> [...]
    rozmowie' wspominal.

    > Banki wykorzystuja nieuwage i niedbalosc, to praktycznie jak mafia - trzeba caly

    Brutalne powiedzenie "Ślepy w karty nie gra" obowiązuje zawsze i wszędzie

  • 8. Data: 2012-09-03 12:14:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-03 11:02, Krzysiek pisze:
    > Banki wykorzystuja nieuwage i niedbalosc, to praktycznie jak mafia - trzeba caly
    czas wszystkiego pilnowac.

    Zupełnie jak w Amber Gold. Dlatego wciąż nie rozumiem tego nierównego
    traktowania podmiotów, że niby jak ktoś ma licencję, to może robić ludzi
    w chu*a, a jak nie ma, to nie może
    :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2012-09-03 12:57:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Zupełnie jak w Amber Gold. Dlatego wciąż nie rozumiem tego nierównego
    > traktowania podmiotów, że niby jak ktoś ma licencję, to może robić ludzi
    > w chu*a, a jak nie ma, to nie może
    > :)

    Taki system. Nie płacisz rekietu, to paszoł won z targowiska ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-09-03 15:41:55
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.09.2012 12:14, Liwiusz pisze:

    > Zupełnie jak w Amber Gold. Dlatego wciąż nie rozumiem tego nierównego
    > traktowania podmiotów, że niby jak ktoś ma licencję, to może robić ludzi
    > w chu*a, a jak nie ma, to nie może
    > :)

    Mimo całej retorycznej atrakcyjności powyższego porównania - chyba
    trochę pojechałeś :).

    Nie wiem jak ty, ale ja znacznie bezpiecznie czuję się ze swoimi
    pieniędzmi trzymanymi w banku, niż jakbym miał trzymać je w jakimś
    FinRoyalu czy Ambergoldzie.

    p. m.