  • Data: 2020-01-03 21:50:27
    Temat: Re: Banki nie mają ŻANDYCH podstaw
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-03 o 21:29, J.F. pisze:
    > W zasadzie tak.

    Takiej zasady nie ma zapisanej w traktach. W zasadzie to jest tylko
    uzurpatorstwo.

    > Myslisz, ze nic nie robili ?

    Myślę że marnują czas zamiast minimalizować straty WRÓĆ! ratować
    potencjalne zyski, ;-)

    > I o tyle prosta, ze bank juz na hipoteke wpisany :-)

    Jak głoszą statystyki kredyty frankowe były i są jednymi z najrzetelniej
    spłacanych. Takich klientów opłaca się przygarnąć. Czyż NIE?

    > No chyba, ze juz sie zmawiaja "Dziubakom nie" :-)
    > Dla przykladu wyrzucic ich z wlasnego domu :-)

    Banksterska zgraja nie zna czegoś takiego jak solidarność, rodzina,
    wspólnota. Oni dla mamony zrobią wszystko...

    > Ale ... bank moze by i chcial, ale Dziubaki chwilowo nie maja zdolnosci
    > kredytowej, bo w BIK wisi te 800 tys :-)

    Banki głupie nie są. Mają rozeznanie rynku i prześwietlają klientów.
    Grzechem by było nie zaoferować POMOCY ;-)

    > Poczekamy, zobaczymy ... teraz chyba czas na apelacje.

    Jak ja uwielbiam takie teksty ;-)

    > Ale inne banki to raczej musza walczyc, przynajmniej niektore ... no
    > chyba, ze straty im sie przydadza - podatkow nie zaplaca :-)

    Może też tak być.

    Jak widać nawet nie przeczytałeś archiwum grupy.

    To sobie pogadaliśmy PAAAA ;-)