  • Data: 2020-01-04 14:20:15
    Temat: Re: Banki nie mają ŻANDYCH podstaw
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 stycznia 2020 11:25:57 UTC+1 użytkownik j...@j...org
    napisał:

    > Tzn. wzięliby 300, a do spłacenia tylko 200? Gdzie takie fajne kredyty dają? :)

    Żadne fajne, normalne.
    Do spłacenia ponad 200k, bo przez 10 lat już conieco z kapitału 300k by spłacili -
    choć oczywiście wpłacając do banku sporo+ ponad 100k - a nawet pewnie sporo ponad te
    160k, które wpłacili spłacając frankowy, przez 10 lat mogłoby być to ze 200k, bo
    złotówkowy droższy - tak pi*oko zwrot w ratach dwukrotności pożyczki, więc przez 1/3
    okresu oddaliby w ratach równowartość ok. 2/3 kapitału (ale NIE 2/3 kapitału).

    A takie fajne "frankowe" dawali, ale już nie dają - bo tylko przy takim naprawdę
    fajnym sąd UNIEWAŻNI - i będzie "balonowy", ale za to na 0%, czyli przez 10 lat
    spłacamy wg LIBOR+(mała)marża - a okazuje się, że spłacane odsetki nie są odsetkami,
    a kapitałem - a po unieważnieniu oddajemy resztę kapitału, z którego średnio 3/4
    przez 10 lat korzystaliśmy za darmo - a jeszcze na inflacji zyskaliśmy (choć było też
    trochę deflacji - wina Tuska ;)