  • 21. Data: 2010-11-06 08:45:32
    Temat: Re: Banki mnie śledzą
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Tak OT - masz jakiś sposób na wyciągnięcie środków z dowolnej karty tańszy
    > niż 2% i niewymagający bawienia się w Płacę z Allegro?

    Zwroty za zakupione towary w Castoramie dokonywane są gotówką. Nie wiem
    czy mają jakąś kwotę od której zwracają na kartę

    Darek

  • 22. Data: 2010-11-06 09:21:25
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Zwroty za zakupione towary w Castoramie dokonywane są gotówką. Nie wiem
    > czy mają jakąś kwotę od której zwracają na kartę

    zwracają gotówką tylko male kwoty...

    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2010-11-06 09:24:39
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Przypuszczam, że wątpię. Do mnie dzwonią gdy zadłużenie karty przekracza
    > połowę limitu, powiązań z zadłużeniem w innych bankach nie widać.

    wszystko sie zgadza, u mnie zadzwonili wlasnie jak przekroczylem 50 proc.
    limitu karty w innym banku-czyli jestem inwigilowany,
    to jednak czasami moze miec dobre strony ale to juz temat na inny Ela-Borat
    ;)

    posdraffiam, wromek

  • 24. Data: 2010-11-06 09:49:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 09:37:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Nie mam. Być może dla jakichś niewysokich kwot

    Jak łatwo zgadnąć, rozmawiamy o regularnym wyciąganiu całego limitu :)

    > dałoby się taki uniwersalny
    > sposób zbudować przy użyciu instytucji typu Moneybookers czy PayPal

    Tego ani myślę robić dokładnie z tych powodów, o których napisałeś dalej.

    > Oczywiście pomijamy tu trywialne rozwiązania, typu płacenie a potem uznanie
    > na inną kartę czy znalezienie takiego kasyna, gdzie robią to jako transakcję
    > bezgotówkową

    Uhm. Upierdliwe i, w moim wypadku, wymagające dłuższych wycieczek :)

    > Zwróćmy także uwagę, że 2% (o ile to jest prowizja i brak potem odsetek) to
    > warunki dalekie od atrakcyjnych patrząc w długim terminie (biorąc dodatkowo
    > pod uwagę niesterowność takiego kredytu), bo to odpowiada około 13,5%
    > rocznie dla typowego gp 54dni.

    Powiedzmy, że są to warunki akceptowalne, ale mile widziane coś
    ciekawszego, stąd moje poszukiwania.

    > Dopiero poziom prowizji 1%-1,2% wydaje się
    > być naprawdę atrakcyjny.

    Wysępione w Raiffeisenie 1,5%/58 dni ma już sens.

    AK

  • 25. Data: 2010-11-06 10:52:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Wysępione w Raiffeisenie 1,5%/58 dni ma już sens.

    Dobre warunki, ja się muszę w kolejnym cyklu demonstracyjnego nieużywania
    raifaizenowych kart bardziej postarać. Kurczę, skoro nawet w sztywniackim
    Multi udało się zbić oprocentowanie na karcie aneksem poniżej 10% to i w
    Rajfim musi się w końcu udać. Obecnie mam 11,99% no i nie zgodzili mi się
    obniżyć opłaty za przelewy, więc musiałem raz 1,5% za wypłatę z Euronetu
    zapłacić a następnie reżim spłat minimalnych. Efektywnie prawie 12,5% czyli
    niespecjalnie. Chcę poczekać na początek cyklu podwyżek stopy referencyjnej
    i wtedy szybko uderzyć z jakimś aneksem na 2 lata.

    A masz karty ING?

  • 26. Data: 2010-11-06 11:10:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > A myslisz ze w Lukasie i mbanku te 14% to RRSO. Oczywiscie ze nie.

    Nie ma w tym oczywistego. Jak dla mnie, kredyty z RRSO > 20% to jest
    oferta, ktorej miejsce jest jedynie w koszu.
    Ale podobno ludzie uzywaja tez Providentow itp, wiec w sumie moze byc
    gorzej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2010-11-06 11:10:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 11:52:02 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Kurczę, skoro nawet w sztywniackim
    > Multi udało się zbić oprocentowanie na karcie aneksem poniżej 10%

    Multi od jakiegoś czasu ma promocję przeniesienia karty z podwyższeniem
    limitu i oprocentowaniem 9,99 w pierwszym roku, więc przy całej ich
    sztywniackości takie warunki są obecnie osiągalne.

    > A masz karty ING?

    Kiedyś miałem, ale to dawno temu było; inna sprawa, że wtedy używałem kart
    mniej więcej zgodnie z planami banku, czyli zakupy w sklepach i grzeczne
    spłacanie. Można u nich dostać jakieś ciekawe warunki?

    AK

  • 28. Data: 2010-11-06 11:17:20
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 11:52:02 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Obecnie mam 11,99% no i nie zgodzili mi się
    > obniżyć opłaty za przelewy

    W Citi mam 12,96% i _podobno_ (bo jeszcze nie korzystałem) możliwość
    bezprowizyjnego przelania limitu na dowolny rachunek.

    AK

  • 29. Data: 2010-11-06 11:19:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Kiedyś miałem, ale to dawno temu było; inna sprawa, że wtedy używałem kart
    > mniej więcej zgodnie z planami banku, czyli zakupy w sklepach i grzeczne
    > spłacanie. Można u nich dostać jakieś ciekawe warunki?

    Do końca roku (od nieco ponad roku) powinna działać u nich strategia
    postępowania udostępniająca cały limit na 0% i bez prowizji. Ale trochę się
    przy tym trzeba "urobić", choć na szczęście wszystko przez net.