  • 1. Data: 2010-11-03 21:21:59
    Temat: W Inteligo nowe sposoby autoryzacji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    Inteligo testuje nowe sposoby autoryzacji. Kody SMS oraz dodatkowo token
    na telefon. Ten ostatni ma rowniez "wirtualne" zdrapki. Aplikacja dziala
    rowniez na iPhone.
    Po testatach miejmy nadzieje, ze zawita to rowniez w iPKO.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 2. Data: 2010-11-03 21:55:04
    Temat: Re: W Inteligo nowe sposoby autoryzacji
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    W dniu 03.11.2010 22:21, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
> [...]
    > rowniez na iPhone.
    > Po testatach miejmy nadzieje, ze zawita to rowniez w iPKO.

    Osobiście mam nadzieje że pozostanie obecny system autoryzacji. Prosty i
    wygodny.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2010-11-04 09:56:13
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-11-03 22:55, Grzegorz Szczepanik pisze:

    > Osobiście mam nadzieje że pozostanie obecny system autoryzacji. Prosty i
    > wygodny.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Szczepanik

    będą 3 systemy autoryzacji do wyboru