  • Data: 2020-03-05 14:25:04
    Temat: Re: Banki będą musiały zwracać pieniądze
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 06:35:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Albo przestal splacac :-)

    Tu mamy doczynienia z ryzykiem kredytowym, które jest oceniane przez bank, wiec
    niekoniecznie można je przerzucić na pracownika etatowego, ale na wspolpracownika jak
    najbardziej.

    > A czemu nie ?
    > Gorzej, jak pracownika po paru latach zredukuja ...

    Gorzej dla tych co zaczynają w tym biznesie, będą pracować za minimum, ale
    odpowiedniego portfela nie zbudują.

    > Tylko czy banki takie chetne do placenia 2000 premii jednorazowo ... i
    > to jeszcze pracownikowi, ktory siedzi w okienku i czeka na klienta.

    Ostatnio zamylakalem karte w PKO BP, obslugiwala mnie kobieta, która była lub
    zblizala się do okresu ochronnego. Chciala mi sprzedać inny produkt, który spelnial
    moje oczekiwania, tylko wymagal aby zostala zamknieta obecna umowa. Obiecala, ze
    zadzwnoni za miesiąc i... zadzwonila. NIe wiem gdzie jeszcze sa te nieaktywne osoby z
    okienek, chyba tylko w Banku Pocztowym.

    > Bedzie mial bank dobre warunki, to nie beda splacac przed terminem :-)
    >
    > A jak pracownik namowi klienta na kiepski kredyt, i klient zmieni
    > kredytodawce ... to sluszne bedzie zabranie mu premii, niech na drugi
    > raz nie oszukuje :-)

    Oszustwo to inna kategoria. VW oszukiwał i jakoś nikt nie kazal mu zwracać kasy za
    samochody. Dlaczego nie wprowadzić takiej zasady przy innych produktach, np telefonia
    komorkowa? Nadal tam się podpisuje cyrografy? To chyba zupelnie inny kierunek niż w
    bankowości :).

    MK