eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki będą musiały zwracać pieniądze › Re: Banki będą musiały zwracać pieniądze
  • Data: 2020-03-05 15:47:52
    Temat: Re: Banki będą musiały zwracać pieniądze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3a920470-e11d-4c2c-9c14-0b8d8287c185@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 5 marca 2020 06:35:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 4 Mar 2020 21:13:13 -0800 (PST), MK napisał(a):
    >> > Zapewne wynagrodzenie dla pracownika sprzedającego kredyt tez
    >> > jest pokrojonym pomysłem, prawda?
    >> > Prowizja słudzy m.in. na zapłatę wynagrodzenia dla pracownika.
    >> > Ciekawe czy sądy pracy będą miały podobne stanowisko gdy
    >> > pracownik
    >> > bedzie zobowiązany do zwrotu prowizji po 2-3 latach, ponieważ
    >> > klient zapłacił wcześniej kredyt? ;)
    >
    > Albo przestal splacac :-)
    >
    >Tu mamy doczynienia z ryzykiem kredytowym, które jest oceniane przez
    >bank,

    Przeciez nie bank ocenia, tylko pracownik :-)

    >wiec niekoniecznie można je przerzucić na pracownika etatowego, ale
    >na wspolpracownika jak najbardziej.

    Ale jakie przerzucenie ryzyka - premia byla znana od poczatku - jest
    platna, dopoki klient placi, nie ma tu zadnego ryzyka :-)

    >> > w innym wypadku dojdziemy do
    >> > sytuacji gdzie prowizja bedzie wypłacana częściowo zgodnie z
    >> > harmonogramem spłaty kredytu, czyli po 20 pln miesięcznie zamiast
    >> > 2000 jednorazowo.
    >> A czemu nie ?
    >> Gorzej, jak pracownika po paru latach zredukuja ...
    >Gorzej dla tych co zaczynają w tym biznesie, będą pracować za
    >minimum, ale odpowiedniego portfela nie zbudują.

    >> Tylko czy banki takie chetne do placenia 2000 premii jednorazowo
    >> ... i
    >> to jeszcze pracownikowi, ktory siedzi w okienku i czeka na klienta.

    >Ostatnio zamylakalem karte w PKO BP, obslugiwala mnie kobieta, która
    >była lub zblizala się do okresu ochronnego. Chciala mi sprzedać inny
    >produkt, który spelnial moje oczekiwania, tylko wymagal aby zostala
    >zamknieta obecna umowa.
    >Obiecala, ze zadzwnoni za miesiąc i... zadzwonila.
    >NIe wiem gdzie jeszcze sa te nieaktywne osoby z okienek, chyba tylko
    >w Banku Pocztowym.

    W Pocztowym mieli targety do wykonania, ale chyba im przeszlo

    >> > Oczywiscie nie jest to kwestia, która
    >> > interesujące kredytobiorców, ale docelowo bedzie miała wpływ
    >> > takze
    >> > na nich.
    >
    >> Bedzie mial bank dobre warunki, to nie beda splacac przed terminem
    >> :-)
    >
    >> A jak pracownik namowi klienta na kiepski kredyt, i klient zmieni
    >> kredytodawce ... to sluszne bedzie zabranie mu premii, niech na
    >> drugi
    >> raz nie oszukuje :-)
    >
    >Oszustwo to inna kategoria.

    No to nazwijmy namawianie :-)

    >VW oszukiwał i jakoś nikt nie kazal mu zwracać kasy za samochody.

    Zalezy. W USA kazali zwracac. W Niemczech jest 6000 rekompensaty.
    Tylko w Polsce klient nic nie dostanie ... bo uokik 120mln nalozyl

    https://spidersweb.pl/autoblog/kara-dla-vw-za-diesel
    gate-polska/

    >Dlaczego nie wprowadzić takiej zasady przy innych produktach, np
    >telefonia komorkowa?
    >Nadal tam się podpisuje cyrografy? To chyba zupelnie inny kierunek
    >niż w bankowości :).

    No jak inny ? telefon na kredyt :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1