    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Date: Fri, 22 Feb 2002 10:21:44 GMT

    > zachodnioeuropejskich ? Choć przyznaję że sama też czekam na tą radosną
    > chwilę, kiedy poziomy stóp procentowych kredytów spadną do liczb
    > jednocyfrowych ... ech ...Może doczekamy ... :-))) Pozdroofka.

    Nie mam nic przeciwko, tylko stwierdzilem, ze piszesz jakbys w jakims banku
    pracowala - no i jakos tak sie zgodzilo :)

    Realne oprocentowanie lokat/kredytow tez ma sie w Polsce do zachodnich
    standardow jak.... A jesli panstwo wypuszcza obligacje na potege (dziura 40
    mld) to bankom bedzie sie oplacalo dalej ladowac kase wlasnie w papiery
    rzadowe, a nie uzerac sie z kredytobiorcami.

    Moze zysk nie taki - ale 100% bezpieczenstwa.

    Dlatego dla panstwa w tej sytuacji - obnizenie stop obowiazkowych to raczej
    glupota - pomogloby tylko bankom, panstwu nie.

    Dalej - nie patrzac teraz ze strony podatnika - banki wymyslajac tysiace
    sposobow na obejscie belkowego - pokazaly, ze trzeba z nimi ostro ;)

    Dlatego ja bardzo akurat kibicuje PKO BP - nie mam tam konta (wlansi
    przyszlo potwierdzenie zamkniecia ;) po pol roku), ale.. No wlasnie.