  • Data: 2002-02-22 10:52:45
    Temat: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Od: "Kasia Skalska" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:qepd8.41821$V52.413190@news.chello.at...

    > Ale z potanieniem - bedzie tez nie tylko jak zacznie sie wytwarzac realna
    > konkurencja, ale tez jak znikna "Bykowskie" i inne zlodziejskie
    szumowiny -
    > ciagle sie slyszy kto i ile ukradl...

    No cóż ... takie zdarzenia były, są i będą .. i chyba nie pozostało nic
    innego jak się z tym pogodzić. To tylko kwestia tego co wyjdzie na światło
    dzienne, a co uda się zachować w zaciszu gabinetów .. Mnie też to się nie
    podoba ... ale cóż - my to tylko małe robaczki jesteśmy i nic nie możemy -
    można liczyc na uczciwość Top Menagementu jeśli to komuś poprawi
    samopoczucie, ale ja naiwna nie jestem aż tak :-))