  • Data: 2002-02-22 09:37:11
    Temat: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > tzw. utracone korzyści. Zarządy banków od lat walczą żeby obniżyć stopy
    tych
    > rezerw i nic ....NBP ma przecież za to gotówę do obrotu ...

    Mowisz jak pracownik banku.
    Jesli za obnizeniem tych stop poszloby obnizenie kredytow - ok - ale wcale
    tak sie nie dzialo - dlatego nie widze powodu, zeby bankowcy mieli miec
    dodatkowy punkt w bilansie zyskow...

    A Inteligo jest "malym" bankiem - jakby taki PKO BP upadl :) Ja sobie tego
    nie wyobrazam ;))