  • Data: 2019-08-15 20:01:42
    Temat: Re: Bank zapłaci klientom za wzięcie kredytu.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-15 o 19:51, Robert Sierant pisze:
    > niech podadzą RRSO i wszystko będzie jasne, oprocentowanie lub marża to
    > nie wszystko...za mało danych czy oferta jest dobra czy tylko medialna

    Myślę, że medialna, ale przeciera szlaki. Wiesz - kiedyś ludziom w PL
    też wydawało się niemożliwe, aby konto było na zero, a powierzanie
    bankom pieniędzy kosztowało.

    W PL mamy stosunkowo wysokie stopy, a już niejednokrotnie dokładamy do
    "bankowania". Zaczynamy się przyzwyczajać... lub już jesteśmy
    przyzwyczajeni... iż bank świadczy usługę, a za usługę się płaci.
    Pożyczanie od banku pieniędzy nadal kojarzy się z wydatkiem... To fakt.
    Kiedyś mBank zbierał depozyty i wrzucał na rynek międzybankowy. Być może
    znajdzie się kiedyś bank, który pożyczy na międzybankowym na -1%, by
    dawać klientowi na -0,5. Bez kruczków. Zresztą kto wie, jak głęboko w
    tym ścinaniu stóp banki się posuną.