  • 11. Data: 2014-02-21 22:40:45
    Temat: Re: Bank z możliwością zdalnego pobrania historii
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Ja się domyślam (bo oryginalny post to taki mętny był), że chodzi o co
    > "coś" co łatwo zautomatyzować. Te exporty do csv takie nie są
    > (tj. ciężko bez ręcznej interwencji, i przy jakimś upgrade strony banku
    > mogą pójść w krzaki)

    Może chodzi mu o coś takiego
    http://www.bph.pl/pl/firmy/bankowosc_elektroniczna/b
    ankconnect

    pozd
    as

  • 12. Data: 2014-02-24 19:49:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 22:40:45 +0100, Adam S. napisał(a):

    > Może chodzi mu o coś takiego
    > http://www.bph.pl/pl/firmy/bankowosc_elektroniczna/b
    ankconnect

    Tak, chodzi mu :) Dzięki za podpowiedź, jutro będę obdzwaniać to wszystko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2014-02-25 16:51:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 16:07:30 +0100, Pete napisał(a):

    > Citi, BZWBK, Toyota

    Toyota kompletnie nie wie o co chodzi, BZWBK raczej tylko konta
    indywidualne, jedynie Citi ma coś sensownego. Ale nawet jeden bank (poza
    BPH) to już niezły trop, dzięki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl