  • 1. Data: 2014-02-20 18:13:31
    Temat: Bank z możliwością zdalnego pobrania historii
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Mam taki temat: potrzebuję znaleźć bank, który ma usługę zdalnego
    pobierania wyciągów z konta (w dowolnym formacie). Wiele banków świadczy
    taką usługę w połączeniu z indywidualnymi numerami kont (np. Pekao
    Collect), ale ja potrzebuję coś takiego dla "zwykłego" konta.

    Czy gdzieś znajdę taką usługę?

    Dodatkowe punkty za możliwość założenia tam konta przez firmę z innego
    kraju UE.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2014-02-20 22:53:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" x...@4...net

    > Mam taki temat: potrzebuję znaleźć bank, który ma usługę zdalnego
    > pobierania wyciągów z konta (w dowolnym formacie).

    Co to znaczy ,,w dowolnym formacie''?

    () W takim, jaki pasuje klientowi? Tobie w PDF, komuś
    innemu w TXT, a jeszcze innemu w jakimś innym?...

    () Czy może jest Ci obojętne, w jakim formacie,
    oby w jakimś uniwersalnym, znanym (stosowanym,
    jednoznaczenie zrozumianym/interpretowanym)
    powszechnie?...

    > Wiele banków świadczy
    > taką usługę

    A są takie, które nie świadczą takiej (no właśnie -- jakiej?) usługi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-02-21 09:41:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 22:53:29 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Co to znaczy ,,w dowolnym formacie''?

    W dowolnym formacie stosowanym przy tego rodzaju operacjach.

    > A są takie, które nie świadczą takiej (no właśnie -- jakiej?) usługi?

    Tak. Gdyby było inaczej, to bym nie pytał.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-02-21 11:22:40
    Od: a...@g...pl

    Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    > taką usługę w połączeniu z indywidualnymi numerami kont (np. Pekao
    > Collect), ale ja potrzebuję coś takiego dla "zwykłego" konta.

    Coś w okolicy do poczytania:
    http://siliconmind.eu/content/nietypowy-test-bankow-
    czesc-pierwsza

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2014-02-21 13:19:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 11:22:40 +0100, a...@g...pl napisał(a):

    > Coś w okolicy do poczytania:
    > http://siliconmind.eu/content/nietypowy-test-bankow-
    czesc-pierwsza

    Dzięki. Przejrzałem strony linkowanych banków (część linków niestety już
    wygasła) i chwalą się tylko taką usługą dla płatności masowych.

    Nie wierzę, że chociaż jeden bank nie pozwala na pobieranie danych ze
    zwykłego konta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-02-21 15:22:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości
> [...]
    >taką usługę w połączeniu z indywidualnymi numerami kont (np. Pekao
    >Collect), ale ja potrzebuję coś takiego dla "zwykłego" konta.

    Nie rozumiem.

    przeciez kazdy bank internetowy ma taka mozliwosc.

    J.

  • 7. Data: 2014-02-21 16:07:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-02-20 18:13, Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    >
    > Czy gdzieś znajdę taką usługę?
    >
    > Dodatkowe punkty za możliwość założenia tam konta przez firmę z innego

    Citi, BZWBK, Toyota

    --
    Pete

  • 8. Data: 2014-02-21 16:10:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Feb 2014 15:22:21 +0100, J.F napisał(a):

    > Nie rozumiem.
    > przeciez kazdy bank internetowy ma taka mozliwosc.

    W skrócie: dostajesz certyfikat/hasło i sam sobie ściągasz z serwera banku
    pliki danych np. MT940.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2014-02-21 16:18:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >W skrócie: dostajesz certyfikat/hasło i sam sobie ściągasz z serwera
    >banku
    >pliki danych np. MT940.

    Nadal nie rozumiem, bo skoro "np.", to mam do swojego mbanku
    uzytkownika, haslo, potem tylko wybrac historie z menu, zakres dat i
    opcje eksportu do pliku csv ...

    J.

  • 10. Data: 2014-02-21 19:00:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Nadal nie rozumiem, bo skoro "np.", to mam do swojego mbanku
    > uzytkownika, haslo, potem tylko wybrac historie z menu, zakres dat i
    > opcje eksportu do pliku csv ...

    Ja się domyślam (bo oryginalny post to taki mętny był), że chodzi o co
    "coś" co łatwo zautomatyzować. Te exporty do csv takie nie są
    (tj. ciężko bez ręcznej interwencji, i przy jakimś upgrade strony banku
    mogą pójść w krzaki)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/