  • 1. Data: 2014-02-20 11:51:01
    Temat: Meritum - zwrot 1% wydatków kartą.
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Witam,
    czy w Meritum wyłączyli te zwroty 1% z płatności kartą?
    Nie dostałem za styczeń i nie wiem co mysleć.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2014-02-20 15:20:40
    Temat: Re: Meritum - zwrot 1% wydatków kartš.
    Od: www2 <t...@g...com>

    Zwroty byly do 31.12.2013. Od 1.01 nie ma juz nic, za to mozna zmigrowac
    sobie konto na takie bezplatne bez zadnych warunkow (lacznie z damorwa karta)

  • 3. Data: 2014-02-24 17:22:05
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Zwroty byly do 31.12.2013. Od 1.01 nie ma juz nic, za to mozna zmigrowac
    >
    > sobie konto na takie bezplatne bez zadnych warunkow (lacznie z damorwa karta)

    dzisiaj poinformowano mnie w placowce, ze zmigrowanie do konta, do ktorego mozna miec
    bezplatna karte, kosztuje 20 zlotych. Owszem bylem napalony na ich debetowke, ale nie
    az tak :)

  • 4. Data: 2014-02-24 18:04:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Glaukon" 8...@g...co

    > dzisiaj poinformowano mnie w placowce, ze zmigrowanie do konta,
    > do ktorego mozna miec bezplatna karte, kosztuje 20 zlotych.
    > Owszem bylem napalony na ich debetowke, ale nie az tak :)

    A za założenie nowego płacą 7 dych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-02-24 18:15:25
    Od: r...@g...com

    Zmieniłem na proste konto osobiste na początku lutego, karta została ta sama mimo
    tego że system twierdzi że zostanie wydana nowa (gdyby tak było, to konto do
    zamknięcia, bo atrakcyjnością lokat nie wyróżnia się na rynku ani innymi drobiazgami
    a przelewy wewnętrzne to jakieś nieporozumienie, nawet kilkanaście minut idą) nie
    pobrali mi nic. Nr konta, karta zostają bez zmian.

    Od sierpnia według TOiP

    "12. Opłata za zamianę MeritumKonta Zarabiającego na Proste Konto
    Osobiste jednorazowo 0 zł"
    http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_843
    .pdf

  • 6. Data: 2014-02-24 19:08:59
    Temat: Re: Meritum - zwrot 1% wydatków karts.
    Od: "Piotr Galka" <p...@c...pl>

    Uzytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > dzisiaj poinformowano mnie w placowce, ze zmigrowanie do konta, do ktorego
    > mozna miec bezplatna karte, kosztuje 20 zlotych. Owszem bylem napalony na
    > ich debetowke, ale nie az tak :)

    Zmienilem miesiac/dwa temu za Zero.
    P.G.

  • 7. Data: 2014-02-24 19:46:29
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > "12. Opłata za zamianę MeritumKonta Zarabiającego na Proste Konto
    > Osobiste jednorazowo 0 zł"

    Nie przypuszczałem, że nawet idąc po bezpłatną debetówkę trzeba się przygotować z
    taryfy i nie wierzyć w to, co mówi pracownik. Dzięki :)

  • 8. Data: 2014-02-24 20:28:07
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 19:46:29 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

    > Nie przypuszczałem, że nawet idąc po bezpłatną debetówkę trzeba się przygotować z
    taryfy i nie wierzyć w to, co mówi pracownik. Dzięki :)

    Zapomniałem dopisać wcześniej. Zamianę konta można dokonać poprzez serwis
    transakcyjny po lewej stronie we wnioskach i dyspozycjach.

  • 9. Data: 2014-02-24 20:30:59
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Zapomniałem dopisać wcześniej. Zamianę konta można dokonać poprzez serwis
    transakcyjny po lewej stronie we wnioskach i dyspozycjach.

    a jak wygląda procedura wyrobienia karty? może też można zamówić w systemie
    transakcyjnym?

  • 10. Data: 2014-02-24 20:55:58
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 24.02.2014 20:30, Glaukon wrote:

    > a jak wygląda procedura wyrobienia karty? może też można zamówić w systemie
    transakcyjnym?

    Jasne że można, w Meritum wszystko. Przy zamianie na Proste zaznaczamy
    chęć wydania karty. Poza tym możliwe wnioski to m.in.:

    Wniosek o kartę kredytową
    Wniosek o wydanie karty debetowej
    Wniosek o wydanie nowej karty w miejsce utraconej lub zniszczonej