    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank mówi doplac
    Date: Sun, 03 May 2009 19:56:03 +0200
    <s...@t...ceti.pl> <gqbogi$o2h$1@news3.onet>
    <s...@t...ceti.pl>
    <gqbquv$bvc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqrfmg$ifi$1@news.task.gda.pl>
    <gqri2h$lr9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gsve5a$5jn$1@news.telbank.pl>
    <gtg3lc$h08$2@nemesis.news.neostrada.pl> <gtgpal$jln$1@news.telbank.pl>
    <gth85n$87f$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gti8pb$loc$1@news.telbank.pl>
    <gtibrj$cpf$1@news.wp.pl> <gtiija$m8o$1@news.telbank.pl>
    <gtik88$hgh$1@news.wp.pl> <8...@a...kjonca>
    <gtjfvt$1fi$1@news.wp.pl> <8...@a...kjonca>
    <gtjhsk$2gb$1@news.wp.pl> <8...@a...kjonca>
    <gtjluj$4s8$1@news.wp.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Ty jakim jestes specjalista? Na ile nal wprzod potrafisz przewidziec w
    > swojej dziedzinie zmiany?

    Zauwaz jednak taki drobny fakt, ze niezaleznie od dziedziny,
    w kazdej gospodarce powszechne i niezbedne jest podejmowanie
    dlugoterminowych dzialan, zawieranie dlugoterminowych umow itd. Banki
    nie sa tu zadnym wyjatkiem i nie ma zadnego powodu, by ich mozliwosci
    byly wieksze niz innych podmiotow (i tak sa zreszta patologicznie
    wieksze).

    > Tak naprawde nie interesuja mnie kredyty, bo
    > obecnie z nich nie korzystam, mam za to juz jakis swoj maly majatek i
    > nie chce sie nim dzielic ani z kredytobiorcami, ani z panstwem.
    > Dlatego nie akceptuje zmian obciazajacych mnie dodatkowym ryzykiem.

    I myslisz ze to Twoje dodatkowe ryzyko jest czyms istotnym, daleko
    istotniejszym niz takie zasady jak rownosc podmiotow itp?
    --
    Krzysztof Halasa