  • Data: 2009-03-24 13:05:49
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-24, Emka <e...@o...eu> wrote:
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Takie, jak zostanie z rodziną bez dachu nad głową w sytuacji gdy:
    > 1/ nie posiada się innej nieruchomości mogącej posłużyć jako hipoteka
    > dobezpieczająca kredyt
    > 2/ nie ma się możliwości spłacenia w ciągu 30 dni całości kredytu
    > 3/ nie ma się możliwości spłacania rat o kilkaset złotych wyższych na skutek
    > podniesienia marży

    Bez przesady. Wynajem już zlikwidowali, że tak zaraz "bez dachu nad
    głową"? Bez *własnego* dachu, to już lepiej, ale można zawsze pójść
    w komercyjny wynajem i szukać np. lokum w TBSach.

    Ja np. własnego mieszkania nie mam, bo w chwili kiedy zaczynałem karierę
    zawodową (2007), to po prostu nie było mnie na nie stać. Wcześniej też
    nie. Ale na wynajem stać mnie było i stać mnie do tej pory.

    Absolutnie nie jest tak, że potępiam tych co wtedy kupowali mieszkania
    (sam bym pewnie chciał kiedyś kupić), ale nie dramatyzujmy z tym brakiem
    możliwości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl