eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank a podpis kwalifikowany › Re: Bank a podpis kwalifikowany
  • Data: 2015-10-09 23:41:56
    Temat: Re: Bank a podpis kwalifikowany
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:
    > Dnia Fri, 9 Oct 2015 14:39:19 -0500, witek napisał(a):
    >
    >> Waldek wrote:
    >>> Zakładając że ktoś posiada podpis elektroniczny kwalifikowany
    >>> (choćby z racji używania programu Płatnik )
    >>> zastanawiam się, czy zamiast ganiać na pocztę z listem poleconym
    >>> można by wysłać np. wypowiedzenie umowy dot. rozwiązania umowy z bankiem
    >>> w postaci maila podpisanego certyfikatem _kwalifikowanym_
    >>>
    >> Można.
    >> Kwestia tylko pozniej potwierdzenia, czy mail dotarł.
    >> Juz nie pamiętam jak to zapisano w ustawie na temat obowiązku
    >> przyjmowania korepondencji w postaci elektronicznej.
    >
    > ale to urzędy mają obowiązek przyjmowania korespondencji elektronicznej, a
    > bank raczej jest firmą.
    >
    >
    Dlatego napisalem, ze nie pamietam.
    Cos mi chodzi po głowie, ze gdzies widzialemm, ze jesli firma dopuszcza
    korespondencje elektroniczną, to jest to jest to wystarczająca zgoda na
    dostarczanie dokumentow z podpisem kwalifikowanym.

    Moge sie mylic, ale pamietam, ze strasznie mi sie to nie podobało.
    Byc moze czytalem to tylko w jakims projekcie ustawy.
    ALe warto poszukac.

    Dokładniejsze rozporządzenia są na temat faktur elektronicznych, to
    wiem. Reszty nie pamietam.

    W kazdym razie nikomu sie krzywda nie stanie jak sie pośle mailem, a
    firma zereaguje jak powinna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1