  • 1. Data: 2004-11-18 15:36:28
    Temat: Bank BPH. Promocja - pieniądze pod kontrolą
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank BPH rozpoczął promocję kont osobistych w Internecie, której dewiza
    głosi: Moje pieniądze pod moją kontrolą. Kampania potrwa do 12 grudnia br.
    Promocją objęto przede wszystkim konta Srebrny Sezam i Złoty Sezam, które
    zajęły II miejsce na tegorocznej Olimpiadzie Usług Finansowych. Dzięki
    najnowocześniejszej w kraju bankowości internetowej, posiadacz kont
    osobistych Banku BPH uzyskał nieznane dotąd możliwości dostępu do konta i
    pełną kontrolę nad swoimi pieniędzmi.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7458

    P.S. Juz wiadomo ktory bank ma najnowoczesniejsza w kraju bankowosc
    internetowa. A my sie tak zawsze wyklocalismy ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-18 15:45:22
    Temat: Re: Bank BPH. Promocja - pieniądze pod kontrolą
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    oj to moze zaloze sobie tam konto, w bph jeszcze nie mialem ;-))

    nie chce mi sie szukac, ale czy za przelewy cos kasuja czy tez gratis?

    to przedstawiciel bph tak twierdzi....rownie dobrze moglby napisac,
    ze najnowoczesniejszy na swiecie

    pozdrawiam
    Bob

  • 3. Data: 2004-11-18 15:49:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bob <b...@p...pl> wrote:
    > nie chce mi sie szukac, ale czy za przelewy cos kasuja czy tez gratis?

    za free

  • 4. Data: 2004-11-18 15:56:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > P.S. Juz wiadomo ktory bank ma najnowoczesniejsza w kraju bankowosc
    > internetowa.

    BePeHAHAHAHAHA :-)

  • 5. Data: 2004-11-18 16:46:57
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > za free

    w takim razie udaje sie na ichniejsza strone www, zobaczymy co bph dla mnie
    ma ;-)

  • 6. Data: 2004-11-18 16:57:01
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    z tym, ze strona www.konta.bph.pl nie dziala,
    moze w tekscie jest jakis błąd?
    poza tym na ich stronie nie ma informacji o promocji,
    a prowadzenie konta kosztuje 9,95 (sezam silver)

  • 7. Data: 2004-11-18 17:18:15
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > poza tym na ich stronie nie ma informacji o promocji,
    > a prowadzenie konta kosztuje 9,95 (sezam silver)

    jesli to prawda to ja - jako klient tego banku ide jutro zlikwidowac
    rachunek i w nastepny dzien otworze nowy i przez 12 miesiecy nie bede placil
    za prowadzenie:))

    JerzyR

  • 8. Data: 2004-11-18 17:58:10
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > z tym, ze strona www.konta.bph.pl nie dziala,
    > moze w tekscie jest jakis błąd?
    > poza tym na ich stronie nie ma informacji o promocji,
    > a prowadzenie konta kosztuje 9,95 (sezam silver)

    ale ta działa
    www.konto.bph.pl

    pozd
    as

  • 9. Data: 2004-11-18 19:37:24
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    Opłata wynosi przez pierwsze 12 miesięcy posiadania konta osobistego 0 zł,
    jeśli na rachunek wpływa min. 1000 PLN miesięcznie
    i tu jest mały haczyk, dla zabawy tego konta nie założysz
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2004-11-18 20:59:49
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Dzięki najnowocześniejszej w kraju bankowości internetowej, posiadacz
    > kont osobistych Banku BPH uzyskał nieznane dotąd możliwości dostępu do
    > konta i pełną kontrolę nad swoimi pieniędzmi.

    Osz kurza dupa. Tego nawet skomentowac sie nie da.

    Bartol